Milyen jogokkal érvelhetek a futár cég ellen?
#3 alapvetően egyetértek, bár az kérdéses azért, hogy a telefon fel nem vétele tekinthető-e sikertelen kézbesítésnek, és nem kellett volna-e a futárnak annak ellenére is megkísérelnie a kézbesítést.
Ami a futárt illet, egyáltalán nem biztos, hogy ugyanaz a futár volt, mint előtte nap, vagy ha igen, akkor emlékezett-e rá, így nem tudhatta, hogy nem lesz újabb próbálkozás másnap.
Az adott cég ÁSZF-ét kellene elolvasni. Abban szokott benne lenni sok olyan dolog, ami érdekelhet téged.
Azt mondjuk pofátlanságnak tartom, mikor a kiszállítás napján 8-kor küldenek egy e-mailt, hogy aznap szállítanak. Miközben én már a munkahelyen vagyok, az égvilágon semmit nem tudok intézni. Még szerencse, hogy nálam napközben is van otthon nyugdíjas családtag általában. Ha ez nem biztosítható, akkor inkább nem futárcéggel hozatom a dolgokat, hanem postával, vagy automatába.
Ha ennyire körülményes neked a csomagátvétel, akkor miért nem automata csomagátvételt használtál?
Egyébként a futár is hibázott, mert tojt felvenni a telót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!