Megkárosított egy webáruház 30.000 forinttal, nem szándékosan, hanem online fizetéses hiba miatt, de nem hajlandók elismerni a hibát és visszaadni a pénzt? Hová lehet fordulni ilyen esetben?
Figyelt kérdés
2023. dec. 27. 17:33
11/12 anonim válasza:
#9
Akkor viszont küldd el a webáruháznak bizonyítékként mind a két banki visszaigazolást a megvalósult utalásokról.
12/12 anonim válasza:
Ha kaptál plusz terméket, akkor küldd vissza.
14 napig kötelesek visszatéríteni az árát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!