Megkárosított egy webáruház 30.000 forinttal, nem szándékosan, hanem online fizetéses hiba miatt, de nem hajlandók elismerni a hibát és visszaadni a pénzt? Hová lehet fordulni ilyen esetben?
"nem hajlandók elismerni a hibát és visszaadni a pénzt?"
Talán mert az nem az ők sara, hanem a payment provideré...?
#5
Az a "fizetést lebonyolító program" (ha csak nem a saját bankod app-ja), egy külsős pénzügyi szolgáltatót takar, akik általában azért nem olyan amatőrök hogy ne szűrjék ki a duplikált fizetéseket, de persze ez is előfordulhatott és most ők rejtegetik a 30 ezredet. Ha meg valóban duplán utaltál (tehát 2x hagytad jóvá a fizetést) és a webáruháznál van a pénzed, akkor kell hogy legyen náluk egy beérkező tétel, amit nem tudnak egyetlen eladási számlához sem hozzárendelni. Ha magyar webáruház és le akarnak rázni, akkor emlegesd nekik a NAV-ot mint érvet, ha viszont valami EU-n kívüli (pláne kínai) az eladó, akkor az nehéz menet lesz...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!