Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Megkárosított egy webáruház...

Megkárosított egy webáruház 30.000 forinttal, nem szándékosan, hanem online fizetéses hiba miatt, de nem hajlandók elismerni a hibát és visszaadni a pénzt? Hová lehet fordulni ilyen esetben?

Figyelt kérdés

2023. dec. 27. 17:33
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
74%

"nem hajlandók elismerni a hibát és visszaadni a pénzt?"


Talán mert az nem az ők sara, hanem a payment provideré...?

2023. dec. 27. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
7%
Házhoz szállításkor is lehet kártyával fizetni, mi a bánatért fizettek előre? Aztán mindig megy a picsogás, hogy "nem hozzák ki", "nem hozzák időben" stb stb...
2023. dec. 27. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Tök mindegy ki hibázott, a 14 napos elállási jog az magánszemélyként megillet. Ha meg a pénzt megkapták, de semmit nem adtak cserébe és a vételárat sem fizetik vissza, az már Btk. De ez azért valószínűtlen egy webáruház esetében, valami info hiányzik a kérdéshez kapcsolódóan.
2023. dec. 27. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
#3 Valójában semmi lényegi információt nem adott meg a kérdező az ügyről, még azt se lehet eldönteni, hogy mi a szerepe a webáruháznak az esetben.
2023. dec. 27. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Kétszer vonta le az összeget a fizetést lebonyolító program. Mivel a szálmámon nincs (ténylegesen levonták, nemcsak zárolták), náluk kell lennie.
2023. dec. 27. 21:04
 6/12 anonim válasza:
92%
Kérdező, a csomagot megkaptad?
2023. dec. 27. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%

#5

Az a "fizetést lebonyolító program" (ha csak nem a saját bankod app-ja), egy külsős pénzügyi szolgáltatót takar, akik általában azért nem olyan amatőrök hogy ne szűrjék ki a duplikált fizetéseket, de persze ez is előfordulhatott és most ők rejtegetik a 30 ezredet. Ha meg valóban duplán utaltál (tehát 2x hagytad jóvá a fizetést) és a webáruháznál van a pénzed, akkor kell hogy legyen náluk egy beérkező tétel, amit nem tudnak egyetlen eladási számlához sem hozzárendelni. Ha magyar webáruház és le akarnak rázni, akkor emlegesd nekik a NAV-ot mint érvet, ha viszont valami EU-n kívüli (pláne kínai) az eladó, akkor az nehéz menet lesz...

2023. dec. 27. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim válasza:
a bank mit mond ?
2023. dec. 28. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
Mindkét tranzakció sikeres volt, tehát az áruháznál kell lenni a pénznek.
2023. dec. 28. 14:18
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
Kétszeri levonásból még mindig nem következik az, hogy a duplázás is landolt az aruház számláján.
2023. dec. 28. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!