Fizikailag sérült termék esetén mennyi ideje van a kereskedőnek eldönteni, hogy csere, visszafizetés vagy mi legyen?
Vásároltam egy fejhallgatót, aminek az egyik műanyag része fél év használat után elpattant, amikor felvettem volna a fejemre. Ahol vásároltam ott bevették a terméket, hogy elküldik a gyártónak bevizsgálásra.
Mivel fizikai sérült termékről van szó, ezért a 30 napos határidő elvileg nem számít. Viszont itt mi az az időhatár, amikor már kötelesek valamilyen értelmes választ adni? 40.000 forintos fejhallgatóról van szó, a beadás óta pedig már több mint két hónap eltelt.
Ha esetleg tudtok pontos választ, akkor kérlek valami hivatkozást is küldjetek, amire hivatkozhatok.
"Mivel fizikai sérült termékről van szó"
Most erre a sérülésre utaltál? Vagy eleve sérült volt, és a sérülés miatt kaptad meg kedvezményesen?
#2
Ahogy a leírásban írtam, használat során pattant el a műanyag, ami fizikai sérülésnek számít. Teljesen újként, bontatlanul vásároltam.
Azt értettem, hogy használat során pattant el, csak úgy tűnt a leírásod alapján, hogy eleve sérültként vetted. És az nem mindegy.
Ha 15 napon belül nem tudják kijavítani, akkor tájékoztatni kell a javítás várható idejéről. Ha 30 napon belül nem javítják meg, akkor cserét kérhetsz, vagy az árát vissza.
Én még nem halottam ilyenről.
De kérdezd meg a Békéltető Testületet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!