Mennyi időn belül kell visszakapnom a pénzem? (Részletek lent)
Rendeltem egy terméket november 4-én, viszont még a kiszállítás előtt lemondtam (november 5-én), mivel családi okok miatt hirtelen másra kell a pénz.
A termék árát bankkártyával rendeztem.
Az oldalon szereplő GYIK szerint 72 órán belül kapom vissza a pénzem, azonban ez nem történt meg.
November 9-én írtam nekik egy emailt, hogy mikorra számíthatok a pénzre, de nem kaptam választ.
A bank november 8-án könyvelte el a tranzakciót, addig a zárolt összegek között szerepelt.
Milyen lépéseket tehetek a pénz visszaszerzése érdekében, illetve törvény szerint mennyi időn belül kellene visszautalniuk a vételárat?
Fogyasztóvédelem? Egyéb?
Nem tudom, talán bénáztak, és más tranzakciós számát adták meg.
Lehet, hogy túlterheltek és félanalfabétákat dolgoztatnak, hogy spóroljanak, nem vagyok benne biztos, hogy meg akartak lopni, az ügyintéző tuti nem részesedne belőle, a főnök lecseszésétől fosik. Gondolom azért figyelt oda jobban, mert befenyegetted, és akkor tényleg kap a főnökétől okkal.
Nyilván van az a kategória, én a Spar központi ügyfélszolgálatánál találkoztam ezzel, hogy szinte mindig hiába írok be a panaszkönyvbe, szinte mindig az jön ki, hogy én vagyok a hülye.
Nyilván nincs nagy vitatkozási esély, arra játszanak, hogy az ember lenyeli itt a békát, és nem megy el a Békéltető Testülethez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!