Mi a helyzet a garanciával akkor, ha a forgalmazó cég csődbe ment?
"Ha nem belföldi gyártmány, akkor a gyártónak semmi köze a garanciához. "
Hazudsz. Példa: Acer. Gariztatni akarsz teljesen mindegy hogy Angliából, USAból vagy Magyarországon vetted valami random boltba, szépen felhívod az Acer supportot és másnap jön a futár és viszik (Magyarországról Csehországba) szervizeltetni. Minden gyártónak van szervize hiszen ők adnak garanciát és nem a bolt. A bolt esetleg adhat plusz garanciát az 1 éven túlra.
"A bolt esetleg adhat plusz garanciát az 1 éven túlra."
De az az egy év is le van szerződtetve a gyártóval, szóval érvényesíthető.
Nem kell ám keverni a szezont a fazonnal...
Létezik olyan, egyes multiknál, hogy drágábban adnak valamit annak fejében, hogy ők viselik a garanciális kötelezettségeket.
De az alap az, hogy az importőr/forgalmazó vállalja a garanciát.
Nálam a vége az lett, hogy új forgalmazó, új garancia, új szervizzel, már beszéltem is velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!