2 napos cipő tönkrement, a forgalmazó át akar verni?
Ez ilyen tipikus magyaros ügyfélszolgálat. Sz@r minőség túlárazva, enervált türhő alkalmazottak, reklamációkkal meg úgy vannak, hogy leráznak, "majd elmúlik", majd megunod.
Sajnos nem tudok abban segíteni, hogy mit lehet tenni, de engem is érdekel a válasz!
Felhívod újra őket (mert 1 bunkó ügyfélszolgálatos még nem determinálja, hogy a többi is olyan lesz). Ha nem tudnak értelmes választ adni, akkor egy térvivényes levél a panaszkezelésükhöz, hogy nyoma maradjon. 1 hét türelem, aztán fogyasztóvédelem.
Ha rögzítik a telefonbeszélgetéseket, akkor kérd meg, hogy diktálják be a referenciaszámot a későbbi visszahallgatáshoz.
És mindenképpen azt javaslom, hogy ne engedd el a témát. Ezek mindig arra játszanak, hogy ráunnak a panaszkodásra az emberek, de ha logikusan végiggondolod az egész mizéria neked csak annyi pluszköltséggel jár, amennyibe került a levél feladása a postán. Egyébként csak nyerhetsz rajta olyan értelemben, hogy visszakapod a cipőd árát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!