📙 A Hotelekben / szállókban is van "vásárlók könyve" ? Vagy valamilyen panaszkönyv ?
- Hogyan hivatkozzak rá ?
- Ha létezik ilyen, de ő azt mondja hogy nekik nincs ilyen - akkor mit csináljak ? (pl.: ha tagadja, vagy ha tényleg inkopetens és nincs felvilágosítva)
Ha van is, és meg is kapod, szerinted olvassa azt valaki manapság? :)
Ha valami sz*r volt, kifogásolni valód volt, akkor a szálloda honlapján vagy a google-ban írd meg az értékelésed a szállásról. (Akár negatív, akár pozitív)
Kötelező lennie, és ha mint fogyasztó vendég vagy ott, oda is kell adják.
Ennek a vége hogy valaki elolvassa, esetleg a megadott címre válaszol és ennyi.
Mint recepciós mondom, hogy érdemes publikusan véleményt hagyni, mert nem foglalkoznak a személyesen közölt panaszokkal. Vagy ha önkormányzati, állami üzemeltetésű a hotel/szálloda akkor a polgármesternek kell üzenni, mert a szálloda ügyvezetője nem feltétlen fog mindenről beszámolni. ;)
"Ha van is, és meg is kapod, szerinted olvassa azt valaki manapság?"
Kötelesek rá írásban válaszolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!