Fogyasztóvédelem vagy valami hatóság ilyen esetben segíthet?
Figyelt kérdés
Faterom vett egy akkumlátoros fúrót egy áruházban. Feltöltötte az akksit, mindent szakszerűen csinált, összerakta stb. Elkezdte használni. A fúró 10 perc után lemerült. Megpróbáltuk még egyszer feltölteni, hátha valamit rosszul csináltunk. Ugyanez volt. Visszavitte az áruházba, mondta, hogy nem jó, kéri vissza a pénzt, vagy hadd vásárolhassa le az árát. Azt mondták neki, visszaviszik a szervizbe, megnézik mi a baj. Azóta eltelt majdnem egy hónap. Most megunta faterom, és bement megkérdezni hogy mi van. Kiderült, hogy már ki tudja mikor írt vissza a gyártó a szervízből emailt az áruháznak, csak senki se szólt. Azt mondták, hogy ez a fúró tökéletes, semmi baja nincs se az akksinak, se a fúrónak, ez ennyit bír, egy töltéssel 10 percet működik. Ez nonszensz, hogy egy gép 4 óra töltéssel 10 percet működjön, megmondta, hogy szeretné levásárolni, vagy adják vissza az árát. Erre az eladó elkezdett vergődni, hogy biztos nem adja vissza a pénzt mert tőle vonják le a fizetéséből, meg amúgy is kinek tudná eladni. Magyarul elismerte, hogy sz.r, kinel tudná eladni.... Mit lehet csinálni? 15 napos elállás eleve van, úgy tudom. Visszavitte pár napon belül, jelezte, hogy szeretné levásárolni, vagy a pénzt vissza. Erre szervizre ment el az idő, és semmi eredmény. Mit tehetünk jelen esetben?2023. jún. 30. 17:38
1/8 A kérdező kommentje:
*akkumulátoros
2023. jún. 30. 17:40
2/8 anonim válasza:
15 napos elállás netes rendelésnél van.
4/8 anonim válasza:
" 15 napos elállás eleve van, úgy tudom"
Rosszul tudod.
5/8 A kérdező kommentje:
Esetleg valami érdemi válasz? #3-nak köszi a linket, ezen túl a többiek azon kívül, hogy pl a 4es szerint rosszul tudom, valami egyéb? Akkor jelen esetben semmit se tehetünk? Eladtak egy sz.rt, és levásárolni sem lehet vagy mi?
2023. jún. 30. 19:16
6/8 Endura válasza:
Tescoba 3 munkanapon belül visszaviheted az ott vásárolt műszaki cikket és visszakapod az árát.Ennyi idő alatt kiderül,ha hibás.Tehát ha pánteken vetted,akkor szerdáig viheted vissza,később már szervízbe küldik,vagy ha nem szervizes,akkor cserélik.ha nincs cserekészülék,akkor pénzvisszafizetés.mivel nem írtad meg hol vetted én csak egy áruházlánc garanciakezelését írtam le.
7/8 anonim válasza:
Ha úgy èrzed hogy a garanciàs szervíz utàn sem egy jól működő kèszülèket kaptàl, akkor vissza viszed ujra.
8/8 anonim válasza:
Kormányhivatal, fogyasztóvédelminosztály, panasztétel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!