Az Euronics-ból rendeltem egy terméket, de rossz nevet adtam meg, és nem hajlandók módosítani a számlázási adatokat, mit tehetek?
Az a baj, hogy így nem tudjuk leírni a költséget a vállalkozásból. Felhívtam őket, 2 ügyintézővel is beszéltem, de azt mondták, hogy nem. Egy 199 ezer forintos laptopról van szó. Gyorsan kellett megrendelni, nem volt sok időm mindenre figyelni. Így kb. 50 ezer forintot fogunk bukni, de ha lemondom, akkor sokkal többet, mert igen akciós volt a gép.
Soha sem gondoltam volna, komolyan, ilyen a mesében sincs, hogy ennyire rugalmatlan legyen egy cég. Írtam nekik email-t, hogy készpénz számlát kérnék a megadott névre. Még ennyire sem voltak hajlandók, a laptopot pedig már fel is adták a futárnak.
Egyébként a GYIK résznél ez van leírva: "Amennyiben a profil adataidban módosítani szeretnél, ezt minden további nélkül megteheted belépés után az „Adataim” menüpont alatt. Amennyiben a rendelésed adatait szeretnéd módosítani, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:
+36 1 411 8434,
ugyfelszolgalat@euronics.hu"
Szóval ez elég nagy inkorrektség szerintem. Mit tehetnék?
1.: 12:53-kor kaptam meg email-ben a számlát.
Éjfélkor rendeltem meg a laptopot, 1:33-kor írtam nekik egy email-t, hogy kérem a számlázási név megváltoztatását.
Az ügyfélszolgálatot hívtam délelőtt. Két ügyfélszolgálatossal beszéltem, mindkettő azt mondta, hogy nem lehet.
Mit tehetnék, tudnál segíteni kérlek? Hívjam őket újra, de a panaszkezelés opciót válasszam?
Ha automatikus számlázási rendszerük van, akkor 1:30-kor már rég kész is volt.
Buktad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!