Ilyenkor milyen Garancia van? Van egyáltalán?
Kínaiban semmire sincs gari. Hol vetted?
Lehet hogy arra nem volt garancia
Ha jótállás nincs, kellékszavatosság van.
Írj egy e-mailt a cégnek, hogy mi a baja a fülhallgatónak, mennyiért vetted és szeretnél szavatossági jogaiddal élni (kijavítás/kicserélés), illetve kérdezd meg, hogy ezt hol teheted meg.
Ha azt mondják, hogy sajnálják, de blabla, akkor meglebegtetheted a fogyasztóvédelmet, ami ilyen esetben biztos bírság.
Igen, szavatosság van.
Az üzletben kérd el a vásárlók könyvét, és írd le benne a dolgokat, beleértve, hogy neked konkrétan azt mondták vásárláskor, hogy a blokk alapján javítják.
Ezt nem szokták szeretni.
Nekem konkrétan Tesco-val volt olyan esetem, hogy 3000 körüli hajszárítót vittem vissza egy év után, és levásárolhattam az árát minden kérdezősködés nélkül, csak egy papír kitöltése kellett hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!