Mit tudok tenni, ha már 3-szor el kellett küldenem az euronics-on keresztül a novemberben vásárolt telefonomat?
Újra szerviz.
Ha szerencséd van, megunják és kpasz egy csereutalványt.
Nincs ilyen, hogy "ha szerencséd van". Törvény szabályozza, hogy mikor kötelesek cserélni a készüléket, de akkor már a vételárat is visszakérheted. Emailben kommunikálj velük, mert annak nyoma marad.
Határozottan megmondtam, hogy erre a telefonra nekem nincs szükségem, szeretném visszakapni a pénzem, de semmi.
Köszönöm 4-es, megpróbálom e-mailbe.
#5! Szerinted mi lenne itt, ha nem lenne erre törvény? Ne butáskodj már!
"(5) * Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
(6) * Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
(7) * Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni."
húdesokokos van már megint...
A 7-esben bemásolta a kolléga a követendőket.
Menj vissza hozzájuk és csapj az asztalra! Aki mulya azt elhajtják a dumájukkal.
Én laptoppal voltam így, hétfőn bementem arcoskodni, egyszer említettem meg a fogyasztóvédelmet és szerdán nálam volt az új. :D
az a gond itt a hetes dumájával, hogy a válllakozás ha nem akarja, nem ismeri el a hibát, frissít egy szoftvert, kiadja a jk-t hogy minden rendben és ennyi
nyilván el lehet menni független szakértőhöz pénzért, de az idő és pénz
az arcoskodás a legkevesebb esetben vezet eredményre, főleg a mobilpiacon, ahol a TMX-szel kell megküzdeni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!