Mit tudok tenni, ha már 3-szor el kellett küldenem az euronics-on keresztül a novemberben vásárolt telefonomat?
de b..meg nem a te dolgod ez!!!!
odamész és megmondod azt amit ide leírtál!
nem kell ez a sz... telefon b....tok meg!
ennyi!
De a válaszaid alapján nem megjavíttatni szeretnéd, hanem lemondani róla, akkor is, ha végre megjavítanák.
"erre a telefonra nekem nincs szükségem"
"nekem alapból már nem is kell ez a telefon, inkább váltanék másra"
De nem tudják normálisan megcsinálni. Neked kéne olyan telefon amit hónapok óta nem tudsz használni, mert szerencsétlenek a szervizbe?
Nyilvan jó lett volna ha megcsináljak normálisan és tudom használni, de nem tudom. Meg ilyen hülyeséget, hogy adjam el. Egy hibás készüléket? Olcsóbban? Amikor pár hónapos telefonról beszélünk és azért adjam el jóval olcsóbban, hogy kidobjam a pénzem az ablakon. Ha nem tudsz érdemben válaszolni, akkor nem is kell köszönöm.
"nem tudják normálisan megcsinálni"
ezért kötelező lenne nekik cserélni!
menjél be szépen és borítsd rájuk az asztalt!
tanulópénznek jó volt h euronicsba nem veszünk semmit mert ők nem arról híresek
nagy szerencse kell a készülékcseréhez vagy a pénzvisszafizetéshez
ne idegeskedj ezen mert ilyen nemfog megtörténni ha az euronicson múlik
elküldik szerviz és a szervíz fogja eldönteni hogy mi lesz a sorsa
jobban jársz ha keresel egy balekot aki megveszi tőled.
És többet euronicsba ne vegyél semmit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!