Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Spar és Tesco korrigálná a...

Spar és Tesco korrigálná a múlt hétfői vásárlásomat utólag? Blokk megvan.

Figyelt kérdés

Spar és Tesco üzletekben vásároltam múlt hátfőn, ma látom a blokkon, hogy egyik helyen sem olvasták be a hűségkártyámat (Supershop, ClubCard), pedig odaadtam!!!

A Tescoban sok olyan terméket vettem, ami a clubcarddal jóval olcsóbb. Durván összeadva 1500 ft körüli összeg jött volna le, de így teljes árat számoltak mindenre. Volt amiből kettőt kellett venni a kedvezményért, és ennek hatására vettem kettőt, holott elég lett volna egy is adott pillanatban.

A Sparnál meg a Supershop pontok....Azt nem számoltam ki, ott kevesebb a veszteségem, kevesebbet vásároltam, csak egyszerűen dühítő mégis.


Tudom ezt a pénztártól való távozás dumát, de amikor annyi mindent veszek egyszerre, meddig állak a pénztárnál feltartva a következő vevőket...?! Az árakat többségében figyeltem amikor beütötte, és jónak tűntek, fel sem merült bennem, hogy a kártyák általi kedvezmények nem fognak a végén megjelenni... Mivel eleve sokat is fizettem, meg ez a durva áremelkedés, az összeg alapján sem tudtam gyanakodni.


Kérdésem, hogy kötelessége a boltoknak ennyi idő múlva helyesbíteni a blokkot és visszafizetni ami jár, vagy jogukban áll elküldeni a pénztártól való távozás mesével?

MIk a esélyeim magyarul, ha reklamálok ma-holnap?



2022. aug. 16. 08:05
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
89%
Nem
2022. aug. 16. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
89%
Nem
2022. aug. 16. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
83%
Próbáld meg.
2022. aug. 16. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
88%
Miért lenne kötelességük? Te nem adtad oda. Ezzel kell kezdeni, ha ennyire fontos neked.
2022. aug. 16. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
9%
Ha te ilyen multicégeknek önként megadod a személyes adataidat, az a te gondod. De akkor ne ide gyere már reklamálni... Ez nem a kicsi személyes blogod.
2022. aug. 16. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
83%
Nem térítenek vissza másfél perc múlva sem, egy hét múlva pláne. Főleg, mert nem azért ott vásárolsz, mert segíteni akarod őket, hanem mert neked ez a legoptimálisabb, szóval a "sok mindent vettem" nem nagyon érv.
2022. aug. 16. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
Kérdező, hallottad már valaha azt a mondást, hogy pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el? Pontosan erre vonatkozik. Szóval esélytelen.
2022. aug. 16. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
87%

Kérdező, meg kell szokni hogy tényleg minden alkalommal még ott a pénztár mellett meg kell nézned a blokkokat! Én is meg tudtam tanulni és csak ezzel lehet az ilyet elkerülni.

Akkor rögtön lett volna esélyed, mert a pénztáros nem tagadta volna le hogy odaadtad a klubkártyádat, vagy visszaadhattad volna az akciós termékeket az ügyfélszolgálaton és megvehetted volna újra, már tényleg akciósan.

Figyelni kell mindenre, az árakra is, hogy tényleg annyi van a blokkon mint ami ki volt írva, és amiért azt akartad megvenni. Utólag már nem tudsz semmit tenni, hiszen egyrészt te nem tudod bizonyítani hogy ők hibáztak, másrészt az adóhatóság felé már le van zárva az a napjuk, nem módosítható.

Másnapi reklamáció csak külön szabályok szerint, jegyzőkönyvvel lehet stb. stb. amihez bizonyított ok kell.

De ugyanez fordítva is így működik. Egyszer a pénztáros duplán húzta be véletlen a kedvezményes kuponkódot és ezt sem lehetett visszacsinálni. Így a 10% kedvezmény helyett 20% volt amit kaptam, mert már későn, a fizetés után derült ki.

Sok az árverés is meg a hiba is, sok-sok pénzt szereztem vissza az évek alatt azzal, hogy mindig ellenőrzöm a blokkot a fizetés után. Csak 1-2 perc, de megéri.

2022. aug. 16. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Van ez a "pénztártól való távozás után..." duma, de amúgy a valóságban ha fizetés után arrébb állsz, megnézed, és 2 perc után visszafordulsz, hgoy szerinted elnéztek valamit, az esetek döntő többségében találnak rá megoldást egyszerűen azért, mert a pénztárosok segítőkészsége sokat nyom a boltról alkotott képbe.


De így napokkal később esélytelen. Hogy bizonyítod, hogy adtad a kártyát, csak nem olvasta be? Oké, követelheted a kamerák visszanézését, de azon nem biztos, hogy bármi is látszódni fog.

Sőt, a tapasztalatom a PARral az, hogy osk esetben alig működik a kártyabeolvasó, sokszor egy cosmót tököl vele a pénztáros, hogy a gép bevegye. Előfordulhat, hogy a te pénztárosod is becsippantotta, csak nem vette be a gép valamiért és ezt ő már nem vette észre.


Mindenesetre ez kettőn áll, és neked is figyelned kellett volna ott helyben. Ez így utólag már esélytelen.

2022. aug. 16. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:

Ti sem olvastok, mielőtt beszéltek... "egyik helyen sem olvasták be a hűségkártyámat (Supershop, ClubCard), pedig odaadtam!!!"


Odaadtam, sőt egyik helyen kétszer is.

Kamerafelvételt ha visszanéznek, egyértelműen látszana.


Nem az van, hogy elfelejtettem volna, mert nem!

2022. aug. 16. 11:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!