Egy kereskedő mondhatja azt utólag hogy ő nem akar fizetni mert nem közvetlenül neki küldtem az el állási szándékom?
Adott egy termék amit rendeltem, de mivel silány minőségű ezért még másnap vissza is küldtem. A kereskedő az emaggal áll szerződésben. Amikor vissza küldtem az emagon keresztül akkor ki kellett töltenem egy visszaküldési űrlapot és abban egyértelműen ki kellett választanom hogy szeretném-e a pénzemet vissza kapni. És a szöveges részbe pedig beírtam nem megfelelő nem működik. Miután ez a partner megkapta a csomagot vissza is jött egy értesítés hogy beérkezett hozzájuk de "elutasítva".
Közben először az emaggal kommunikáltam mivel ők álnak velük kapcsolatban és azt mondták hogy intéznek mindent és ők maguk sem értik hogy a partnerük miért nem utalja a vissza a pénzem. Aztán az emag mondta hog mivel nem akarnak fizetni és folyamatosan arra hivatkoznak hogy "szervízbe" küldték a terméket bevizsgálásra ezért ha akarom akkor ők küldenek nekem egy jegyzőkönyvet az egész történetről és majd azzal megyek a fogyasztóvédelemhez. Továbbá ez emag azt állítja hogy egy butaság hogy nem értesültek az el állási szándékomról hiszen ők egyértelműen továbbították feléjük a kérelmem..De most ez a cég mégis erre hivatkozik hogy én nem töltöttem ki és nem küldtem nekik elállási nyilatkozatot szabályosan...Holott én tudomásom szerint és az emag szerint is teljesen szabályosan kitölöttem amit ők továbbítottak feléjük.
Fogadd el, a Kínai Kommunista Párt tulajdona. Azt csinálnak, amit akarnak. Ha azt akarják, 5 másodpercen belül hallott vagy, és onnan nincs visszaút.
Érdemes megbízható forrásból vásárolni. Az a 20 forint különbség nem éri meg az életed, még akkor se, ha nagyon szar életed van.
Milyen kínai? Az emag pl román.. de akikkel ténylegesen gond van partnere az meg magyar. (Székelyvill kft)
Tehát nem értem mit kínaizol. Semmi köze hozzá a kínaiaknak.
Áh, Kérdező, hagyd rá:D Ez a válaszoló csak a szokásos "A streaming szolgáltatások hülyeségek, netről rendelni sátántól való és Kínát erősíti, egyébként is az irodai munka nem munka, csak a napi 12 óra a cementgyárban" típusú válaszokat böfög, hagyd rá:D Valószínűleg valami megsavanyodott boomer.
A kérdésre:
Hát ez így szar. A fogyasztóvédelemmel ennél sokkal komolyabb ügyekben sem lennél előrébb, konkrétan semmire sem jó az az intézmény.
Esetleg annyit tudsz tenni, hogy ha megvan a kitöltött űrlap, meg esetleg valami visszaigazoló mail, hogy beküldted az űrlapot, akkor ezeket lemented (print to PDF) és továbbítod a kereskedőnek bizonyíték gyanánt, hogy márpedig ki van töltve minden és az eMag vissza is igazolta. Ugye ott láthatóak a dátumok is meg minden.
Persze ha szarnak bele, akkor Jézus Krisztus jóváhagyását is mutogathatod nekik, nem fogja őket érdekelni. Valószínűleg azért, mert tudják, hogy a fogyasztóvédelem a füle botját se fogja mozdítani.
Ééés akkor még marad a nagoyn lehúzó véleményezéssel való fenyegetés.
Egyes kereskedők azért annyira késségesek elégedetlenség esetén, mert megéri nekik saját költségre még egy temréket kiküldeniük neked mintsem hogy rossz véleményt kapjanak ami esetleg további vásárlókat tántorítana el a vásárlástól.
De ha valami zsémbes gyökeret fogtál ki, akkor igazából esélyed sincs, szarik ő az egészre:S
6, honnan a tökömből szalajtottad a kínaiakat?:D Egy román oldalról egy magyar eladó, hol van itt neked kínai népköztársaság?:D
7, áhá, értem. A bizonyítékokat azért érdemes talán meglengetni a kereskedő felé is először. A jelenlegi érvük, hogy nem töltöttél űrlapot. Hát ott a bizonyíték, hogy de, igen. Ha más nem, legalább elő kell húzniuk egy új érvet a seggükből, amiért elutasítják a visszafizetést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!