A szolgáltató köteles fizetési felszólítást vagy bármi nemű tájékoztatást küldeni az ügyfélnek nem fizetés esetén?
Nem fizetés alatt pontosabban azt értem, hogy a szerződés bankkártya megadással lett kötve, minden hónap elsején ők vonják le automatikusan a díjat, amit nem tettek meg. Tehát ha ezt a díjat valamilyen (rajtam kívülálló ok miatt (!), tehát mindig volt pénz a kártyán, élő kártyáról van szó stb) oknál fogva nem tudják vonni/nem vonják akár hónapokon keresztül, akkor nem lenne kötelességük kiküldeni egy felszólítást 1-2-3 hónap után, hogy ennyi és ennyi fizetési hátralékban vagy?? Csak mert én a világon semmit nem kaptam arról, hogy ezek a jó madarak valamiért nem tudták vonni idestova már 7 hónapja a havi díjukat, se egy felszólítás, se egy email, se egy levél, semmi. Ma jött egy levél így 7 hónap után, hogy 50 ezer ft tartozásom van és fizessem be. De bsszus, az ők dolguk lett volna vonni a pénzt, ha pedig nem tudják (amit nem értek miért nem tudták, érthetetlen), akkor nem az az alap, hogy első körben felszólítanak, hogy elmaradásom van? Arról nem beszélve, hogy már 2 hónap nem fizetés után szerződést bonthatnak.
Mivel védhetem az igazamat?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!