Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » A szolgáltató köteles fizetési...

A szolgáltató köteles fizetési felszólítást vagy bármi nemű tájékoztatást küldeni az ügyfélnek nem fizetés esetén?

Figyelt kérdés

Nem fizetés alatt pontosabban azt értem, hogy a szerződés bankkártya megadással lett kötve, minden hónap elsején ők vonják le automatikusan a díjat, amit nem tettek meg. Tehát ha ezt a díjat valamilyen (rajtam kívülálló ok miatt (!), tehát mindig volt pénz a kártyán, élő kártyáról van szó stb) oknál fogva nem tudják vonni/nem vonják akár hónapokon keresztül, akkor nem lenne kötelességük kiküldeni egy felszólítást 1-2-3 hónap után, hogy ennyi és ennyi fizetési hátralékban vagy?? Csak mert én a világon semmit nem kaptam arról, hogy ezek a jó madarak valamiért nem tudták vonni idestova már 7 hónapja a havi díjukat, se egy felszólítás, se egy email, se egy levél, semmi. Ma jött egy levél így 7 hónap után, hogy 50 ezer ft tartozásom van és fizessem be. De bsszus, az ők dolguk lett volna vonni a pénzt, ha pedig nem tudják (amit nem értek miért nem tudták, érthetetlen), akkor nem az az alap, hogy első körben felszólítanak, hogy elmaradásom van? Arról nem beszélve, hogy már 2 hónap nem fizetés után szerződést bonthatnak.

Mivel védhetem az igazamat?


2022. júl. 12. 12:22
 1/2 anonim ***** válasza:
Üfin tedd fel ezeket a kérdéseket
2022. júl. 12. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Ez melyik szolgáltató? Voda?
2022. júl. 12. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!