Telekom feljelentés?
Nekem olyan gondom lenne, hogy kb. 2020. Szeptemberében szerettem volna a tv szolgaltatast is a telemomhoz átvinni. Ezt rögzïtett vonalon egyeztettem a hölggyel.
Sajnos megfelelő időpontban a szerelő nem tudod jönni, mert arra a településre nem járnak 17 óra után és hétvégén. Én le is mondtam kb 4 napon belül ezt az igényem.
2021 márciusában tájékoztattak, hogy az otthoni szolgáltatásra elmaradásom van... Nekem a telekommal nincs ilyen szerződêsem.
Egy telefon havi törlesztőm volt kb. 10 eft/ hó + mindig adott havi díj 3-4 eft.
Én idén márciusban a netfonehoz átlêptem kifizettem a telefon részletet az összeset és a havi díjat + 8 ezerért a számhordozásra is fizettem.
Pár hete megkeresett az eOS hogy 16 ezres otthono szolg. Tartozásom van a telekomtól.
Én a telekomnak írtam 3 panaszt, hogy valótlan szolgáltatasra van egy tartozásom adják ki a hangfelvételt ahol lemondtam, illetve ha ők úgy gondolják mégis van, akkor arról a hangfelvételt és szerződést valamint a napot mikor volt nálam a szerelő és ki írta alá... Ilyen dokumentumokkal biztos nem tudnak szolgálni. Eddig nem reagaltak,de a fogy. Védelemhez már jeleztem.
"Én le is mondtam kb 4 napon belül ezt az igényem."
Erről van valami hivatalos "bármid"?
#1 Teljesen mindegy, hogy van e. Bár lenni kell ugyanúgy hangfelvételnek ha telefonon vonta vissza az igényét.
Szerelő járt kint? Nem.
Aláírtál valamit? Nem.
A szolgáltatást használatba vetted? Nem.
Ajánlott tértivevényes levelet írj nekik, amire kötelesek 30 napon belül választ adni.
Ebben a levélben közöld, hog, a fogyasztó védelemhez és a nyilvánossághoz fordulsz majd az esettel ( közösségi platformokon ) amennyiben nem halnadóak azonnal elismerni a tévedést.
Ja és szerintük 2021 márciusban fizettem utoljára. Holott a számhordozásra is 8 ezret kellett kifizetni, azzal a feltétellel h semmi tartozás nem lehet. Se régi se befizetetlen csekk. Mindig utaltam vagy kártyával fizettem...
Azt is megtudtam h amikor igényelni akartam akk 3 alszámla nyílt és az egyikre ment a minusz hiába csak az előfizut meg a teló részletet fizettem mindig ugyanannyit amit eddig mert máshol meg a 3 zseb minuszt mutat
Teljesen mindegy. A szolgáltatás kiépítése nem történt meg, azt nekik kell bizonyítani ha igen. De nem tudják, mivel nem történt teknikai bekötés, és gondolom álltalad aláírt szerződést sem tudnak felmutatni.
Hivatkozhatnak arra, hogy szóbeli szerződés történt, de te meg hivatkozhatsz arra, hogy nálad szerelő nem járt. Bár ha személyesen mondtad vissza a megrendelést, arról érdemes lett volna írásos jegyzőkönyvet kérni.
Nem a penz a lenyeg, hanem az elvek. Miért is fizetnél olyanért amit nem használtál?
Ha meg telefonon mondtad vissza akkor kalap kabát. Hajtsd el követelés kezelőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!