Jogszabályba ütközik-e, ha szerződést, jogi iratot elektronikusan átküldök egy iratban nem szereplő személy részére?
Más eset-e, ha érdeke fűződhet ehhez az elektronikus címzettnek?
Milyen esetben szabad átküldeni, milyen esetben nem?
Adatvédelmi előírásokban ütközik, igen. (Kivétel az a pár eset, amikor viszont köteles vagy átküldeni, de ez más kérdés, és jó bonyolult szabályozás.)
Illetve kivétel még az, hogy az ügyvédednek átküldhetsz mindent, vele szemben nyilvánvalóan nem vagy köteles üzleti titkokat megtartani, ellenben őt köti a titoktartási kötelezettség. Tehát, ha az a 'valaki', akinek átküldted, az ügyvéded, akkor nincs gond.
Erre így nem lehet válaszolni, mert semmi infó nincs a kérdésben, amiből értenénk, hogy mire gondolsz.
Ha pl. céget akarsz eladni, akkor természetesen az átvilágításhoz a cég szerződései is hozzá tartoznak, de azt is szabályok szerint kell elvégezni. A legegyszerűbb, ha ügyvéddel konzultálsz, mivel neki mindent megmutathatsz, így ő pontosan meg tudja nézni, hogy amit akarsz, az úgy megfelel-e a jogszabályonak.
Az ingatlan eladásához a tulajdoni lap kell, társasházi albetét esetében még Alapító Okirat, SZMSZ. Kell még energetikai tanúsítvány, nullás igazolások.
Milyen más szerződések kellenének hozzá?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!