Mit tehetek egy elvileg magyar webáruházzal szembe, ami valójában cseh székhelyű, a magyar telefonszám 0-24-ben foglalt, kamu telefonszám? Hogyan tudom érvényesíteni a reklamációmat?
Rendeltem egy 1 TB-os külső SSd-t, előre utaltam. A csomag meg is érkezett, a doboz valóban 1TB-os SSD-t ígért, Azonban 500 GB-os volt benne. Szerettem volna jelezni az ügyfélszolgálatnak ( felteszem egy melós egyszerűen kicserélte), de itt magállt a tudomány. A magyarországi, budapesti vonalas telefonszám 0-24-ben foglaltat jelez, mintha egyszerűen tartósan mellé rakták volna. E-mailt írtam az ügyfélszolgálatuknak, a honlapon található „Kapcsolat” linkre ( amire állítólag 4 órán belül reagálnak!), a tőlük a megrendeléssel az átvétel előtt kapott e-mailekre válaszolva – egy hete semmi reakció.
Hova, kihez fordulhatok panasszal?
4-es
Mi az hogy "cseh trójai"?
9-es
szuper-ajanlat.com
10.
Nem Alza. Pay-Pal-lal fizettem.
PP- Az még jobb
Indíts dispute-ot a PP-on!
13-as
Oké, te vagy a zseni.
De rengeteg ilyen oldal van ami működik. Van ahonnan rendszeresen rendelek, gond nélkül. Van ahonnan már 4 drága ( 100 000+-os) órát rendeltem, és semmi gond nem volt. Nekem is evidens volt hogy nem magyar oldal, és meg is érkezett egy termék - de nem értetted meg a kérdést.
Persze, elnézést hogy az én IQ-m nem éri el a te 150-es IQ-dat.
Annyit jegyeznék meg, hoyg a 80
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!