Mit tehetek egy elvileg magyar webáruházzal szembe, ami valójában cseh székhelyű, a magyar telefonszám 0-24-ben foglalt, kamu telefonszám? Hogyan tudom érvényesíteni a reklamációmat?
Rendeltem egy 1 TB-os külső SSd-t, előre utaltam. A csomag meg is érkezett, a doboz valóban 1TB-os SSD-t ígért, Azonban 500 GB-os volt benne. Szerettem volna jelezni az ügyfélszolgálatnak ( felteszem egy melós egyszerűen kicserélte), de itt magállt a tudomány. A magyarországi, budapesti vonalas telefonszám 0-24-ben foglaltat jelez, mintha egyszerűen tartósan mellé rakták volna. E-mailt írtam az ügyfélszolgálatuknak, a honlapon található „Kapcsolat” linkre ( amire állítólag 4 órán belül reagálnak!), a tőlük a megrendeléssel az átvétel előtt kapott e-mailekre válaszolva – egy hete semmi reakció.
Hova, kihez fordulhatok panasszal?
Oké, kb. erre számítottam: értelmes válasz helyett kárörvendő okoskodás. ( Kivéve 3-as.)
Nem rendelek olyantól, aminek nincs magyar ügyfélszolgálata, de nem csekkolom az ügyfélszolgálatot minden vásárlás előtt.
És nem is céggel lehet a gond, mert küldött egy hibátlan terméket, csak nem azt amit rendeltem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!