Lehet bajom abból, ha egy tévesen kiküldött terméket megtartok?
A sztori a következő:
Rendeltem kb két hónappal ezelőtt egy cipőt egy nagy és nemzetközi webshopból. A rendelés valamiért beragadt, hetekig nem történt vele semmi. Emailben felvettem velük a kapcsolatot, végül nagy nehezen, de törölték a rendelést, és azóta a pénzt is visszautalták.
A napokban viszont minden meghozta a futár ugyanezt a cipőt, tehát gyakorlatilag megkaptam ingyen.
A kérdésem az, hogy lehet belőle bármi bajom, ha megtartom?





#10
Hasonló volt az enyém is. Ezervalahányszáz forintot néhány év alatt feltornáztak több tízezerre.
Tény, hogy többször költöztem, de a behajtó cég megtalált.





"Tény, hogy többször költöztem, de a behajtó cég megtalált."
Naná, vannak ezeknek direkt erre szakosodott embereik. Plusz EU-n belül simán ki is kérhetnek rólad hivatalos adatokat más országokból is.















Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!