Ha iskolai dolgozóként NOKS lettem, az jelent bármit is a szabadságra nézve?
Eddig technikai voltam (ne szépítsük: portás) de most intézményen belül munkakörváltás történt, admin-titkársági alkalmazott lettem, NOKS.
oktatásban dolgozó nevelést, oktatást közvetlenül segítő munkatárs.
Ez jelent bármit is a szabadságra nézve?
eddig annyi szabim volt amit az Mt előír (20 alap + pót)
"Fizetett nyári szünet + őszi,téli,tavaszi = 3 hónap szabadság. Yeaaaa"
ez tömény baromság. NOKS vagyok egy iskolában 10 éve legalább. 1 nappal több szabim sincs, mint amennyi bárhol másutt járna.
20 napom van + napok az életkor alapján. Egy nappal se kapok ennél többet hiába vagyok suliban.
Nem tanár vagyok 46 nappal.
"A szünidőkben nem tudnak mit csinálni a noksosokkal. "
Az intézmény nyitva van egész nyáron (IGEN, egész nyáron) a porta titkárság működik, a takarítók a teljes épületet takarítják stb.
folytassam? Mindenki megy szabira a nyáron persze, de a NOKS-ok kivehetik a maguk 10-15 napját és slussz.
Én 2 hét + 1 hétre megyek a nyáron, és ezzel el is lőttem a szabim 3/4-edét, a többi meg kell a tavaszi téli szünetre.
"Mi a munkaköröd? Ped asszisztens?"
nem. és a vita zárható is a szabiról mert fekete fehér ügyekről nem lehet vita. épp most kaptam meg az éves szabi értesítőmet a tankertől, 26 nap.
Nyáron ebből 2+1 hét, vagyis 15 nap lejön, marad 11.
Téli min 5 nap, tavaszi 5 nap és el is fogyott.
Őszi szünetről és síszünetről ne is beszéljünk.
1-1 napos ügyintézésekről ne is beszéljünk.
Ha ezekre is napokat veszek ki, nyáron még 2 hétre se mehetek el.
És ezekről vita nem lehetséges, mert fekete fehér dolgok.
De a pedasz se kap többet egy nappal se mint amit az Mt előír.
Itt van nálunk egy 22 éves pedasz kiscsaj, van neki 21 napja.
EVVAN. Nyáron NEM jár be, de nem is kap egy fillért se.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu