Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ha egy bő 100.000 Ft-os...

Ha egy bő 100.000 Ft-os internetes megrendelést követően másfél hónap után egy e-maiben közlik, hogy nem tudják küldeni, akkor jogos-e vagy "illene-e" valami kárpótlásként felajánlott kedvezmény vagy hasonló megrendelő részére?

Figyelt kérdés

Egy magyarországi nagy webáruháztól rendeltem, utolsó darab volt. Aztán 5 nap múlva egy e-mail-t kapok, hogy tájékoztatnak késésről, a beszállító késést jelzett. kb 22 nap múlva rákérdeztem, azt írták: A termék ahogyan a weboldalon is szerepelt beszállítói készletről érkezik, ilyen esetben sajnos előfordulhat beszállítói késés a termék beérkezését illetően. Illedelmesen elnézést kértek.-ekkor volt az ügyintézőnek neve is. A bő másfél hónap után elküldött: Tájékoztatjuk a termék törléséről kezdetű levélnél csak mint ügyfélszolgálat szerepelt aláírás, itt is kérték elnézésemet, de az "esetleges kellemetlenségért".

Azért egy ekkora értékű tételre az ember elég ritkán költ, a megértéskérés és elnézéskérés megvolt, de ilyenkor nem kevés ez?



#fogyasztóvédelem #webáruház #igazság #internetes vásárlás #nem teljesített megrendelés #törölt áru
2022. jan. 11. 13:04
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
Igen, majdnem egyszerre írtunk, még nem láttam a válaszodat, mikor elküldtem az enyémet.
2022. jan. 11. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!