Ha egy bő 100.000 Ft-os internetes megrendelést követően másfél hónap után egy e-maiben közlik, hogy nem tudják küldeni, akkor jogos-e vagy "illene-e" valami kárpótlásként felajánlott kedvezmény vagy hasonló megrendelő részére?
Egy magyarországi nagy webáruháztól rendeltem, utolsó darab volt. Aztán 5 nap múlva egy e-mail-t kapok, hogy tájékoztatnak késésről, a beszállító késést jelzett. kb 22 nap múlva rákérdeztem, azt írták: A termék ahogyan a weboldalon is szerepelt beszállítói készletről érkezik, ilyen esetben sajnos előfordulhat beszállítói késés a termék beérkezését illetően. Illedelmesen elnézést kértek.-ekkor volt az ügyintézőnek neve is. A bő másfél hónap után elküldött: Tájékoztatjuk a termék törléséről kezdetű levélnél csak mint ügyfélszolgálat szerepelt aláírás, itt is kérték elnézésemet, de az "esetleges kellemetlenségért".
Azért egy ekkora értékű tételre az ember elég ritkán költ, a megértéskérés és elnézéskérés megvolt, de ilyenkor nem kevés ez?
Nem jogos, viszont illik ilyenkor kedvezményt, kupont adni.
A jobb online shopok, mint Alza,Emag, azért is adnak,ha pár napot késik a szállítás, ami legtöbb esetben nem is az ő hibájuk,hanem a logisztikai cégé.
Meg kell nézni a shop oldalán a szállítási feltételeke.Megvan,hogy hány nap alatt kell teljesíteni a rendelést.
Ha a tiéd kívül esik azon, akkor jogos valami kártérítést kérni.
3: Köszi, igen ez a Mall volt, akkor ez nem tartozik a jobbak közé.
4: hogy jog szerint nem kell semmit tenniük ezek szerint. Etikeilag viszont érezni, hogy eegyenlőtlen...
5: köszi, utánvét lett volna, szóval nem kell futnom legalább a pénzem után.
Fizettél előre? Te kérted, hogy javasoljanak alternatívát?
Nálam attól függ, hogy mennyire lenne sürgős, illetve alternatíva is jó-e. Nyilván ha nem gyártanak valamit, ott muszáj alternatívát találni. Ha sürgős, akkor nem várnék egy hónapig, sem, max. 2 hét után rájuk kérdezek, és ha nem tudják teljesíteni, vagy nem tudnak biztosat, elállok a rendeléstől. Volt már olyan is, hogy valami nem volt feltétlenül szükséges, csak ilyen jó lett volna, gyorsan küldtek is infót, hogy átvehető, de a boltban derült ki, hogy tévesen lett kiküldve, akkor berendelték, aztán kb. egy hónap után úgy döntöttem, nem várok tovább, és lemondtam.
7:
megnéztem a mall oldalán, de ilyet nem találtam.
A termékeknél a szállítási időpontoknál oda van írva, hogy "várhatóan".
az utolsó emailben nekem írták:
Törekszünk arra, hogy termékeink élérhetőségére és a várható szállítási időre vonatkozóan mindig a legfrissebb és legbiztosabb információkat közöljük, de ezen információk az ÁSZF 4.9 pontja alapján csak tájékoztató jellegűek.
8: utánvét, pont leírtam, mikor írtad.
Egyelőre nem volt sürgős, de az alternatívák ki vannak fogyva, 1,7-1,8x-os áron van egy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!