Mit lehet tenni, ha a laptopom 2x volt szervízben, (összesen kb 2 hónapot) de újra úgy kaptam meg, hogy nincs megjavítva?
Figyelt kérdés
Alaplapot kellett cserélni (ez a csere az én hibámból volt szükséges), elég borsos ára volt.
Megkaptam kb egy hónap után, viszont az alaplap típusához még a Windowsos rendszerinformáció is "invalid"-ot ír. Ez azért probléma, mert egy Lenovo Legion laptopról van szó, és a Lenovo Vantage is Ideapadnak ismeri fel, ami miatt sok funkció nem elérhető.
Visszavitték a szervízbe, kb 3 hetet töltött ott, és megkaptam ugyanazzal a hibával.
Mit tehetek? Legszívesebben visszakérném a pénzt és visszacsináltatnám a javítást (tőlem tartsák meg a rossz laptopot is). Van erre valami jogi lehetőség?
2021. aug. 16. 17:56
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!