Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni, ha a laptopom...

Mit lehet tenni, ha a laptopom 2x volt szervízben, (összesen kb 2 hónapot) de újra úgy kaptam meg, hogy nincs megjavítva?

Figyelt kérdés

Alaplapot kellett cserélni (ez a csere az én hibámból volt szükséges), elég borsos ára volt.

Megkaptam kb egy hónap után, viszont az alaplap típusához még a Windowsos rendszerinformáció is "invalid"-ot ír. Ez azért probléma, mert egy Lenovo Legion laptopról van szó, és a Lenovo Vantage is Ideapadnak ismeri fel, ami miatt sok funkció nem elérhető.


Visszavitték a szervízbe, kb 3 hetet töltött ott, és megkaptam ugyanazzal a hibával.


Mit tehetek? Legszívesebben visszakérném a pénzt és visszacsináltatnám a javítást (tőlem tartsák meg a rossz laptopot is). Van erre valami jogi lehetőség?


2021. aug. 16. 17:17
 1/3 anonim ***** válasza:

TMX... remélem az üzleten keresztül rendezted ahol vetted.

Küld vissza 3. alkalommal is, ha ismét hibásan érkezik vissza, csere, vagy pénz vissza.

Legyen meg minden papír, mire fizettél, és lehet fogyasztó védelmi hivatalon keresztül kell rendezni, de ezzel a céggel máshogy nem megy.

Sajnos nagy márkák hivatalos szervize, de diákokkal csináltatják mert úgy óccób.

Esetek 90% -ban garanciás hibát is ügyfélre kenik, aki extrán fizet...

2021. aug. 16. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Közvetlenül a TMX-szel vagyok kapcsolatban. Ahonnan vettem azt a laptopot (meg több másikat is) mindig a hivatalos márkaszervízhez irányít.


Köszönöm!

2021. aug. 16. 19:58
 3/3 anonim ***** válasza:

Én egyszer próbálkoztam meg velük, gondoltam egy sima kilazult töltő csatlakozót megtudnak forrasztani egy 3 hónapos gépen.

Hát nem, forrasztás helyet cserélték, persze olyanra amihez nem jó gyári töltőm, és szintén érintkezési hibás volt.

Vissza ment, ekkor vissza kaptam eredeti csatlakozóval, javítás nélkül, és képernyő kábele is megsérült.

Ment még egy kört ekkor kijavították, az eredeti hibát (amiért amúgy 15 ezret kértek már az elején + szállítások)

De mivel még ott az üzletben teszteltettem, ahol egyből látták, vagy is nem látták a kijelzőt, mert fehér fakó volt az egész.

Elnézést kértek és vissza adták a vétel árt és szerviz költséget...

De mivel nekem azért szükségem lett volna így helyben el is költöttem a MediaMarkt -ba. :-)

2021. aug. 16. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!