Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Internetes rendelés, hibás...

Internetes rendelés, hibás feltüntetett áron való megrendelés esetén kötelező, hogy azon az áron teljesítsék a megrendelést?

Figyelt kérdés

Ma találtam egy oldalt, ahol egy Nike cipőt árultak 2.199 Ft-ért, nyilván 21.990 Ft akart lenni, illetve minden más oldalon is akörül van.

Meg is rendeltem, jött visszaigazoló e-mail 2.199 Ft-ról,

A rendelés után 1 órával jött egy e-mail egy alkalmazottól, hogy a megrendelést megkapták, viszont egy nulla lemaradt, a cipő 21.990 Ft és így is kérem-e? Ha igen, küldenek ajándék focilabdát.


Az lenne a kérdésem, hogy ilyenkor kérhetem, hogy az oldalon feltüntetett áron és a visszaigazoló e-mailben feltüntetett áron teljesítsék a megrendelést?



2021. máj. 3. 19:20
 1/5 A kérdező kommentje:
Utólag néztem utána a cipőnek, hogy tényleg 21.990 Ft akart lenni, de sajnos annyit nem adnék érte.
2021. máj. 3. 19:24
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem fogják neked 2k-ért elküldeni.
2021. máj. 3. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem, egyértelmű hiba esetén nem kötelességük a hibás áron teljesíteniük a megrendelést. Egyszer elolvastam az apróbetűs részt és abban ez le is volt írva. Kárpótlásul legalább adnának ajándékot mellé. Biztos nem fogod megkapni 2000 Ft-ért, hiába kéred.
2021. máj. 3. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Ó pedig szuper kis cipő lett volna edzésre. Na mindegy köszi a válaszokat!
2021. máj. 3. 19:58
 5/5 anonim ***** válasza:
Ha automatikus visszaigazoló e-mail jött csak előtte akkor nem. A vásárlás egy üzleti szerződés. Ha bemész a boltba, a termékre kiírt ár a bolt ajánlata feléd, he te fogod a terméket és a pénztárhoz viszed hogy fizetnél azzal elfogadod az ajánlatot és létrejön a szerződés. Viszont online vásárlásnál valójában a vásárló tesz ajánlatot mikor leadja a rendelést, a visszaigazoló email pedig egy visszajelzés hogy az üzlet megkapta az ajánlatot, ha ezután jön mégegy e-mail ("rendelését elfogadtuk és hamarosan megkezdjük feldolgozását") az már az ajánlat elfogadása, de ha jól értelmezem, a te esetedben ez nem történt meg így nem voltak kötelesek teljesíteni. A másik pedig hogy egyértelmű hiba esetén (100.000 forintos tévé 100 forintért pl) meg úgy tudom elvből nem érvényes ha csak a bolt valamiért úgy nem dönt hogy mégis teljesítik ennyiért.
2021. máj. 4. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!