Ilyen esetben hova tudok majd fordulni?
Rendeltem egy terméket még december 30-án, de sajnos nem érkezett meg eddig... nem is lenne baj, de sajnos ki is fizettem online a rendeléskor...
Tegnap kerestem a forgalmazót, annyit mondtak, hogy írnak egy emailt a raktárnak, majd jeleznek nekem emailben, eltelt egy nap, nem rég megint felhívtam őket, azt mondták még semmit nem jelzett vissza a raktár, ezért vissza mondtam a rendelést...
Azt mondták, hogy 2-3 nap mire vissza utalják pénzem, de ha ez nem történik meg akkor mit tehetek, hova fordulhatok?
Fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat.
De várd meg először hogy visszaküldik-e a pénzt!
2-es, azt hiszem elég türelmes voltam...
Meg ezt úgy illik, hogy ha jelez a vevő, akkor megsürgetjük a dolgokat, nem várjuk a csodát...
Jogos a vissza mondás...
Azért a legfontosabb kérdést tegyük fel:
Mi van az ÁSZF legeldugottabb pontjában (tudod, amit senki nem szokott elolvasni, de ez nem mentesít a benne leírtak alól) arra vonatkozóan, hogy mennyi a szállítási idő, és ettől ők mennyire térhetnek el? (ha nincs rá külön jelölőnégyzet a rendelésnél, akkor a rendelés végrehajtásának a tényével elfogadtad)
A 14 napos elállás törvényileg érvényes (amiben épphogy, de benne vagy), úgyhogy vissza kell kapnod a pénzt.
Az viszont nem igaz, hogy a leírtak MIATT "jogos" lenne a visszamondás. Attól, hogy te türelmetlen és spúr vagy (bármit be lehet szerezni pár nap alatt, csak megfelelő szorzóval növelve a költségeket), ők nem csináltak semmit rosszul.
Az üzletben pedig nincs olyan, hogy "úgy illik". Vannak törvények, vannak szerződések, vannak belső üzletfolytonossági-szabályzatok. Pont.
Nem köteles megsürgetni SENKI a világon a cégénél folyamatban lévő ügyet, csak mert jelzett egy ilyen fajta ügyfél!
Ő megjelölte, hogy január 05-07 között várható a szállítás...
Továbbá az elállási jog onnantól érvényes, hogy átvetted a csomagot...
A felháborodásom pedig jogos, eleve létszükségleti tárgyról van szó, kellene, de most nem tudok a dolgaimmal haladni
Ő vállalta, hogy mikorra szállít, ráadtam egy hetet és azzal a magyarázattal nem elégszem meg, hogy nem tudjuk mi van a termékkel amit kifizettem...
Amúgy mivel nincs termék, eleve felesleges ÁSZF-ről vitatkozni...
Itt most arról van szó, hogy köttetet egy adás-vétel, ahol a termék ki lett fizetve azonban az sehol...
Nem mellesleg már nem is rendelhető a termék, azt írja, hogy nem elérhető...
Gondolom elfogyott a raktárból és próbálják elsunnyogni.
Gyanús nekem, hogy ezután a pénznek már bottal üthetem a nyomát...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!