Garancia esetén a 30 nap naptári, vagy munkanap?
Figyelt kérdés
Visszaküldtem egy alkatrészt, mely meghibásodott.
Olykor érdeklődöm a termék iránt, melyet visszaküldtem garanciába.
A bolt visszaküldte a beszállítójának a terméket, mert ők is meg akarnak győzőni a hibáról, tehát as garanciális vizsgálat folyamatban van, viszont azt a választ kaptam, a bolttól, hogy már korábban írták (ami nem igaz, mellékesen..),, hogy maximálisan 30 napja van a beszállítónak választ adni a termék állapotáról.
Arra lennék kíváncsi, hogy ez a 30 nap munkanap, vagy naptári nap?
Pár nappal túl léptek már a naptári napon, és feleslegesen nem szeretnék reklamálni.
2020. szept. 29. 19:17
2/3 anonim válasza:
Az ilyen hosszú időintervallumok mind naptári napnak számítanak, ha munkanap lenne, akkor úgy szerepelne, hogy 10 munkanap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!