Egy weboldalon már többször rendeltem és nem képesek azt részemre szállítani mert amit fel kínálnak eladásra nekem valójában az nem is létezik nincsen. Ez vásárló átverése károsítása hol lehet panaszt tenni ellenük ki tudja?
Persze az se teljesen normális, aki ha valahol kap egy pofont, akkor még néhánért visszamegy ugyanoda.
Bejelentés a fogyasztóvédelem felé.
Esetleírás,levelezés és weboldalkép (lementve) csatolása és kérés megfogalmazása a fogyasztóvédelem felé.(Véleményem szerint ez a vásárló tudatos félrevezetése...Kérem panaszom kivizsgálását...)
Ez igaz.
Sajnos belekerültél a "határtalan" és mégis csak egyedi törvényalkalmazások körébe.
Sajnos-de nyilván tudtad_ minden online vásárláskor érdemes megnézni az üzemeltető bejelentett székhelyét.Az ott érvényes jogszabályok alapján működnek.
Ezek után kérj tanácsot a fogyasztóvédelemtől a Szlovákiában erre az esetre érvényes szabályozásról,és az ottani "fogyasztóvédelemnek" kell bejelentést tenni.
(Ha máshogy nem lehetséges,írj magyar nyelven a bejelentést a magyar fogyasztóvédelmi hatóság tájékoztatására hivatkozva.)
Jól teszed.
Keress megbízható(bb) webshopot.
A valóban létező(a nem álhirdetésekre gondolok),de hasonló mentalitású online "vásározóknak" talán számít az is ha kevesebben vásárolnak tőlük.Ez, a tapasztalataink megosztásával és bejelentésével picit (sajnos csak...) elősegíthető.
Terjeszd,mondd el minden ismerősödnek.Akkor máris annyival kevesebb... :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!