Mit tegyek? Vison Express optikában rosszúl bemért szemüveget akarnak nekem eladni. Elállni tőle a vezető szerint nem tudok, maximum másik üveget rakhat bele a még be sem csiszolt üveg helyett. Nagy összegű előleget fizetett a szemüvegre.
Szemüveget szerettem volna csináltatni, mivel a régi már sokmindent megjárt, így elmenetem hozzájuk bemérték a szememet. Megtörtént a vizsgálat és azt mondták, hogy sajnos csak 80%-os látás élességet tudnak elérni, ami furcsa volt, mivel eddig azt hittem 100%-ot láttam. Elfogadtam, mert a táblán valóban nem láttam többet annál és kifizettem előlegnek a FELÉT a 100 ezer forintos szemüvegnek. Mivel volt egy kis szemszárazságom és egy elszakadt kontaktlencsém, így elmentem egy Magánklinikára, ahol ORVOSI vizsgálatot követően kiderült, hogy rosszúl mérték be a szememet, hibás dioptriával és cylinder nélküli adatokkal. A helyes dioptriával már a próba "szemüveggel" is több mint 100%-ot voltam képes látni.
Ma bementem a Vision Expressbe és szerencsémre kiderült, hogy még nem csiszolták be a szemüvegbe a lencsét, így nem történt baj. Mondtam, hogy szeretnék elállni a történettől, de mivel a keret tetszett, felajánlottam nekik, hogy azt természetesen kifizetem, a teljes és nem akciós árát, hogy ne legyen probléma, nem kérek vissza pénzt, sőt, rá is fizetek, csak a keretet vinném, de a hibás lencsét nem veszem át!
Közölte a nem éppen kedevs vezető szó szerint kiröhögve, hogy ő csak azt tudja csinálni, hogy maximum beviszem az új adatokat amit kaptam a klinikán és garanciába megcsinálják nekem olyanra, amit a magánrendelésen mértek nekem. Viszont én ezek után nem szeretném, ha ők csinálnák, nem bízom bennük és a szakértelmüket is kérdőre vonom ezek után, én vagy az előleget, vagy annak egy komolyabb részét, vagy a keretet szeretném megkapni, az optikusi munkát inkább azon a helyen csináltatnám, ahol nemrég bemérték a látásomat és 100%-ot legalább hoztam a vizsgálaton.... Mivel ők tévedtek, így a szerződés eleve nem stimmel szerintem, de nem vagyok jogász... Nem akarok 80%-os és ki tudja milyen "szakemberek" által összecsiszolt szemüveget viselni.
Megkérdeztem, mi lesz, ha kifizetem a maradék összeget és nem látok vele jól? Erre azt a választ kaptam hogy majd elküldi az optikusok szövetségéhez hogy mondják meg valóban rossz e a szemüveg amit készítettek. Emiatt még annyira sem akarok velük semmiféle további üzleti kapcsolatban lenni.
Kérdés:
Van e jogom a fent felsoroltak alapján, -mivel ők mérték be tévesen, a szerződésben hibás adatok állnak, az ő vizsgálatukkal szemben egy orvosi vizsgálat áll- elállni a vásárlástól? Ha igen, hogy tudom ezt megtenni?
Az üzletvezető szerint felesleges írni a panaszkönyvbe, hisz a vevőszolgálat is ő, és azt is ő bírálja, ahogy minden mást is. Ennek ellenére én beírtam....
Felajánlották, hogy megcsinálják azt a dioptriát, amit kaptál a klinikán. Ez miért nem jó neked? Ha a klinika olyan szuperül mér, akkor a szemüveged is az lesz.
Amúgy meg gondolkodj egy kicsit az ő fejükkel is, honnan tudják, hogy nem csak egy kukacos vevő, aki menet közben meggondolta magát és mégsem akarja azt az árut, amit korábban kifejezetten neki gyártattak? Ha nem így van, azt azzal tudod igazolni, hogy beviszed a klinika papírját.
De akkor van még egy megoldás. Kéred, hogy egy másik optometrista csináljon egy vizsgálatot úgy, hogy ismeri mind a két eredményt. Kipróbálhatod hogy melyik a jobb és megcsinálják azt. Nem balhézni kell, mert amilyen az adjon isten, olyan lesz a fogadj isten is. Ha normálisan beszélsz velük, biztos vagyok benne, hogy ők is segítőkészek lesznek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!