Rádióban miért mondják be hogy hol mérnek a traffipax-szal?
Fogadjunk, hogy azt sem tudod, hogy maga a rendőrség, egy hónapra előre kiadja, hogy mikor merrefelé van tervezett mérés?
Ha egy állatnak meg adják azt lehetőséget hogy védekezzen , akkor az ember is megérdemli.
Például a nyúlra se lőnek addig amig alszik, hanem fel ijesztik , had fusson. A fácánnak is fel kell repülni hogy lehessen rá lőni.
Tehát az orvtámadás a leg gerinctelenebb dolog a világon.
2#
A levadászott állatot saját haszon miatt ölik meg, míg a gyorshajtókat egyrészt más emberek biztonsága érdekében; másrészt a szabályok miatt.
"Ha most bemondják a rádióban, hogy mérnek az M3-ason"
Az előrejelzéseket mondják be, amit a rendőrség kirak a weboldalra. Erről azonban tudni kell, hogy elég kicsi a valószínűsége, hogy pont ott fognak mérni. Tapasztalat szerint megyénként és naponként eltérő, de általában 10 és 50 % között szokták betartani. Sok olyan mérés van ettől függetlenül, amit nem tesznek közzé. Nem úgy kell az előrejelzést elképzelni, hogy ott 100%-ban mérés lesz, és máshol nem lesz semmi. Pont fordítva: Máshol is lesz mérés, de van pár hely, ahol talán ott lesznek az ütemezés szerint. Pesten például régen csak az alosztály műszereit tették közzé, a kerületi sajátokat nem.
"Nem az lenne a célja a traffipaxnak hogy elkapja a gyorshajtókat?"
Elsősorban az, hogy az emberek betartsák a sebességet. Ez lenne a célja. Ha többen lassítanak, már elérte a célját. A szankcionálás más dolog. Aki "Ferraris, porschés", azt nem fogja érdekelni egy 30 ezres bírság.
Lehetne oldalakon át vitázni arról, hogy mennyire veszélyes egy követési távolságot tartó, körültekintő, de egy gyérebb forgalmú szakaszon 160-nal közlekedő autós/motoros, de nincs értelme. Akik ezt az államilag szervezett lehúzást támogatják, azok jellemzően az 1.0 Suzukik tulajdonosai, akiknek savanyú a szőlő. "Ha az enyém nem megy többel, akkor a többiek is dögöljenek meg".
Ok, városban, főleg iskolák, óvodák környékén indokolt lehet a mérés. De autópályán a legundorítóbb.
Attól meg egyenesen viszket a tenyerem, hogy ezt közlekedésbiztonsági intézkedésként tüntetik fel. Anyád! Mondjuk ki bátran: ez egy különadó a közlekedőknek, mert kell a pénz az államnak.
Savanyú a szőlő?
Egy új suzuki árából nem akármilyen használt BMW kitellene.
A gyökerek nem tudják elfogadni nyomorúlt életüket, és ha beleszakadnak is a hitelbe, akkor is prémium autó kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!