Az RR rendszámúak NAV tulajdonban vannak. Az RB rendszámosak a rendőrségiek. Nincs köze a rendszámnak a tulajdonjoghoz. Van sok autó ami civil rendszámos és céges tulajdon.
A Ford Focusok bérelt autók, azokat 3 év után, vagy 120.000 km után kell leadni. Azokat árulják is lecsupaszítva.
Schengen pénzből lettek véve a Nissan Pathfinderek horribilis áron azok is saját tulajdonúak. Mikor hozták a Macedonok az Ukránoktól az új Nivákat, néztem a kereskedelmi árukat, átszámítva 1.6 millió forint. A határra megfelelnének, de rendőrségi célra nem, mivel aszfalton már nem lenne hatékony.
Ha én írtam volna a közbeszerzést, akkor nem nyert volna a Nissan. Ott van több jól bevált terepjáró (nem telekjáró) mint például a Range Rover Defender stb. Dicsérik még a Dacia Dustert is, nem szólva arról, hogy 3-at veszek 1 Nissan áron. Az oroszok gyártanak külön megerősítést is a Nivákhoz, az sem lenne utolsó.
Megemlíteném azt is, hogy a határőrnek bujkálni, rejtőzni kell, sokszor világítás nélkül közlekedünk. Lerakták a fasza tükörre polírozott Nissanokat, a főnök meg óránként körbenézte, hogy milyen karcolás van rajta. Matt színben matrica nélkül, minden műszerfal világítás nélkül kellett volna autót vásárolni. A közúti igazoltatásra meg bőven megfelel bármilyen autó. A Skodák egy része nappali menetfénnyel felszerelve lett megvéve. Éjszaka sem lehetett lekapcsolni a világítást, azt tudnám kinek volt ennyi esze, és hogyan maradhat a székében. Nem tudják ezek, hogy mi mire kell.
7 Nissan szart be terepen, most inkább Pesten használják a készenléti rendőrök, mert terepre nem való. A határőrök meg előszedték a Nivát, és még az Octavia is jobb mint a Nissan.
Na meg műanyag aljú terepjárót nem szabad venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!