Támogatjátok, hogy Magyarországon is elérhető legyen a melegek számára a házasságkötés? IGEN/NEM
A férfitesten 1 "csapszerű dolog" és 2 "lyukszerű dolog" található. Hidd el, vannak módjai az illesztés megvalósításának. Mérnök vagyok, megoldom :)
A Bibliában az is benne van, hogy amit Isten összekötött, azt ember szét nem választhatja. Akkor betiltsuk a válást is, vagy elfogadjuk, hogy szekuláris országban élünk, ahol nem vallásos alapon folyik a törvénykezés?
A első 10-15 alkalommal elmosolyodtam ezen a szövegen.
De már elégé unalmas.
Na nem baj ügyi voltál te is megmutattad a csúnya csúnya homiknak!
5 pont a griffendélnek.
122,azokban az országokban kéne a népességet csökkenteni,ahol valóban túlnépesedés van,pl India,Kína
Ennek a 2 országnak a népessége teszi ki a Föld lakosságának majdnem a felét...
Itt 1990 és 2010 között 700000 fővel csökkent az ország népessége,elég durva
És azt,hogy ennyien vagyunk összezsúfolva egy ekkora területen,azt köszönd trianonnak
Amúgy a magyar mezőgazdaság megfelelő technika mellett több mint 20000000 embert tudna ellátni,ilyen viszonylatban egyáltalán nem vagyunk sokan
A homik meg ne házasodjanak,ezt a heteroknak találták ki
Élhetnek élettársi kapcsolatban,ez mért nem elég nekik??
"Házasodhatnak a homokosok is, igaz hogy csak ellenkező neművel ".
Gondolom te az elsők között ajánlanád fel a lányodat egy melegnek, hátha jó útra tér. Ez nagy öngól volt.
IGEN!
azon meleg tásaimnak, aki még itt marad. Merthogy én lelépek innen, az tuti biztos. Ti. utálok egy olyan országban élni ahol se munkahely, se megélhetés, és még a társadalom is kirekesztő, ostoba fásult látásmódú, és üldözi a melegeket.
Engem senki ne merjen üldözni úgy, hogy én nem követtem el semmiféle bűnt sem.
A szexualitásom miatt, amiről nem én tehetek senkinek sincs joga elítélni! Emberi értékeket kellene felmérni mielőtt bárki egy b*zi jelzőt is ragaszt a másikra... ugyebár...
Béla211 nem írtam el egy 0át