Kezdőoldal » Politika » Pártok, kormányzás » Orbán Viktor miért beszél így?

Orbán Viktor miért beszél így?

Figyelt kérdés

Akárhányszor meghallom a faszit, mindig úgy beszél mint valami háborús hős. Mármint pejoratív értelemben, mert szerintem rém ciki. Mintha folyamatosan ütközeteket vívnánk, és felszólít bennünket a végső, dicső csatára, de nem kell izgulni, mert Ő itt van mindenkinek, és megvéd bennünket. Menekült kismamáktól, brüsszeltől, a hajléktalanoktól, SOROS bérenceitől, a koronavírustól vagy épp ily vészterhes időkben még a homoszexuálisoktól is.


Annyira átlátszó ez a szerep, és olyan nehezemre esik felfogni, hogy vannak akik tényleg a mindenhatót látják benne.



2020. dec. 16. 11:38
1 2 3 4 5
 31/48 A kérdező kommentje:

"Nem virágnyelvű beszédre van szüksége a világnak, hanem a dolgok néven nevezésére, legalábbis véleményem szerint"


"Gyereket pl. nem szabad nevelniük szerintem."


"A dolog biológiai oldala mellett szerintem morálisan sem normális"


"ezért radikális fellépést kell ellene alkalmazni véleményem szerint"


"Szerintem ezek semmit sem jelentenek valójában"


Bocsi, de a véleményeddel eddig is tisztában voltam, nem kellett volna ezt külön leírni.


Ellenben egy db statisztikai adatot sem hoztál a meleg szülők mentális gyerekeire vonatkozóan, csak van és kész meg nem veled vitatkozom, hanem a természettel. Én vettem a fáradságot, és rááldoztam pár percet a keresésére, és érdekes, a pozitívumok mellett több cikket találtam.


"Nyilván értem, hogy itt az örökbefogadásról beszélünk, de nem látom, hogy miért lenne jó gyereket adni nekik."


Persze, hogy nem látod, mert erre sem vetted a fáradságot utánanézni, hogy a kvázi semmi állami támogatást nem kapó gyermekvédelmi alapítványok milyen állapotban vannak. A helyzet pedig egyáltalán nem javul, de biztos jobb ott nekik, mint egy normális, biztos háttérrel rendelkező, azonos nemű szülőknél.



"Megnyugtatlak, hogy a te Dunning-Krugeres másolásoddal (hisz a nagykötőjelet biztosan nem gombkombinációval írtad be) én nem másoltam ki semmit sehonnan."


IT szektorban ez alap, de segítek: alt + 0150

2020. dec. 17. 16:25
 32/48 anonim ***** válasza:

Az informatikusok 99 százaléka soha életében nem hallott a kötőjel, a nagykötőjel és a gondolatjel közti különbségről (pláne hogy utóbbi kettőt az angol nyelv nem különbözteti meg), de ezen már nem veszünk össze. :)


Te a véleményemet kérdezted, én pedig leírtam, tehát nem tudom, hogy már megint mi bajod van. Nagyon szívesen linkelek majd tudományos cikkeket is, csak telefonról nehéz keresni normálisan. Én nagyjából átolvastam ezzel kapcsolatban az egész internetet korábban. Pozitívumai ennek nincsenek, tehát nem tudom milyen cikkeket találtál (javaslom a tudományos keresők használatát), maximum az lehet a te szempontodból pozitív eredmény, hogy az azonos nemű szülők által nevelt gyerekek semmilyen téren nem szenvednek emiatt hátrányt. Valóban sok tudományos kutatás jut erre a következtetésre, ugyanakkor abból is találni bőven, ami hátrányt állapít meg náluk érzelmi vagy szociális téren. Végkövetkeztetésnek én ebből azt tudom levonni, hogy egyáltalán nincs tudományos konszenzus ezzel kapcsolatosan , és semmiképp sem olyan egyoldalú a dolog, mint azt a liberálisok előszeretettel hangoztatják. Egyébként az kutatás nélkül is egyértelmű, hogy ha pl. a magyar társadalmat (ami konzervatív többségű) vesszük, és itt felhigítjuk a család intézményét (az ún. szivárványcsaládokkal), ami ugyebár a társadalom legkisebb nem önálló egysége, akkor annak bizony hatásai lesznek a társadalmi struktúrára, rendre. Ez egy teljesen alapvető szociológiai axióma.


A másik dologgal kapcsolatban pedig annyit, hogy ha akárcsak egy percre is kilépnél a burokból (vicces, hogy te vádoltál ezzel engem), mi szerint te vagy az okos, én meg a hülye, akkor pl. eszedbe jutott volna az, hogy nem arról van szó, hogy nem néztem utána valaminek, vagy nem vagyok tisztában vele, hanem pl. arról, hogy ez egy hamis dilemma. Ugyanis egy létező problémára (intézetek állapota) egy hamis választ ad, nevezetesen, hogy adjuk oda a gyerekeket a melegeknek. Csakhogy a két dolognak semmi köze egymáshoz. A problémára az a megfelelő válasz, hogy az államnak nagy mennyiségű pénzt kell belepumpàlni a szociális (intézeti, védőnői, családsegítői stb.) infrastruktúrába, hogy javuljon a helyzet. Ezt én is maximálisan támogatom, ilyen szempontból szociálisan érzékeny vagyok. Amit előadtál, az ugyancsak a liberálisok, valamint a meleglobbi egyik hazugsága, vagy mondjuk úgy, hogy manipulációs trükkje.

2020. dec. 17. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/48 A kérdező kommentje:

Rendben, megvárom azokat a linkeket!


Létező problémára hamis válasz, közben generációk kallódnak el árvaházakban. Ez nem hamis válasz, hanem egy logikus alternatíva. Ez csak a te világnézetedbe nem fér bele.


Meleglobbi hazugságai, manipulációs trükkök, neked üldözési mániád van. Tökéletesen NER-kompatibilis katona vagy. Kár, mert amúgy értelmesnek tűnsz, csak képtelen vagy feloldani a korlátaidat.

2020. dec. 17. 17:42
 34/48 anonim ***** válasza:
40%

Nem, egyáltalán nem vagyok fideszes szavazó - igaz, balliberális még kevésbé. Számomra a kormánypártok jobboldalisága (lásd: ügynökakták nyilvánosságra hozásának megtagadása, Fletó elszámoltatásának elsumákolása), konzervatizimusa (lásd: Szájer) is röhejes. Hiába magyarázol korlátoltságról, a NER-ezésed (és a korábbi hozzászólásaid) tökéletesen bemutatja, hogy pont te nem tudsz a dobozon kívül gondolkodni. Továbbra is kitartok a megérzésem mellett, hogy egy fiatal gyerek vagy, ami egyáltalán nem baj, sőt jó is hogy érdeklődsz a politika iránt, de idővel a "lázadó fiatalok" többsége (az értelmesebb rész) is rájön arra, hogy nem kell mindig kulturális forradalmat csinálni, és nem kell mindenáron szembefordulni a konzervatív értékekkel.


Üldözési mánia? Miért, szerinted nincsen euró ezermilliárdokkal támogatott meleglobbi? :D Szerinted a meleglobbista tevékenységet folytató "civil" szervezetek miből élnek? A személyeskedés megint jól megy, de csak magadat teszed nevetségessé - újfent.


Egy link például megvan lementve:

[link]


Ez nem pusztán önálló tanulmány, hanem rengeteg (kb. 15, ha jól emlékszem) másik tudományos munka és saját kutatás alapján vizsgál és értékel, ezekre mind át lehet kattintani. Ráadásul azon kevés tudományos publikáció közé tartozik a témakörben, ami átfogó, reprezentatív.


Ezt pedig harmadik helyen jött fel a tudományos keresőben a "gay parents effect on children" kifejezésre. [link]


Tehát nagyjából 10 másodperc volt találni ilyet, nem tudom, neked hogy nem sikerült (költői felvetés). Ha átnézném az első 20 oldalt, és megnéznék még vagy 5 másik tudományos keresőt vagy archívumot, rengeteg cikket lehetne még találni. Ha érdekel a téma, akkor keress utána azoknak már te magad.


"Generációk kallódnak el az árvaházban" - Igen, pontosan ez a probléma, de ezt megoldani nem az azonos nemű szülőkkel lehet, egyrészt mert közel sincsen annyi örökbefogadó pár, mint amennyi gyerek elkallódik az árvaházakban, másrészt nem ab ovo igaz, hogy a nevelőszülőknél jobb lesz az adott gyereknek, mint az árvaházban. Azért is ellenzem, mert a világnézetembe nem fér bele, valóban, de te magad is elismerheted, hogy pusztán tüneti kezelés lenne, tehát rövidtávon sem oldja meg a gyökérproblémát.

2020. dec. 17. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/48 A kérdező kommentje:

Egy kicsit frissebb cikk, megfelelő forrásokkal, érvekkel, cáfolatokkal. Jó olvasgatást.


[link]

2020. dec. 17. 22:52
 36/48 anonim ***** válasza:

Igen, írtam én is, hogy mindenre lehet tanulmányt találni, ami azt mutatja, hogy nincsen tudományos konszenzus. Ezt a tanulmányt pont olvastam egyébként, mármint az eredetit.


Tehát mit is szeretnél mondani?

2020. dec. 17. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/48 anonim ***** válasza:
Egyébként amit én linkeltem, az frissebb, de már meg sem lepődök azon, hogy ismét hülyeséget beszélsz.
2020. dec. 17. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/48 A kérdező kommentje:

"Tehát mit is szeretnél mondani?"


Hogy-hogy mit? Vázoltad az amúgy elég ingatag véleményed a témáról, utána sikerült linkelni pár relatíve kevés mintára épülő - egyébként gyenge - tanulmányt, majd megállapítod, hogy nincs tudományos konszenzus. Igyekszel kapaszkodni mindenbe, hogy utálhasd a meleg társadalmat. És ne gyere azzal, hogy nem utálod, mert következetesen aberráltnak hívod őket.


Hans Landa karakterének zsidó - patkány analógiája jut rólad eszembe. Magad sem tudod, honnan ez a zsigeri gyűlölet, de ott van benned. Talán neveltetés, talán valami szociális defekt, vagy egyszerűen genetikai diszfunkciók miatt van beléd kódolva. :)

2020. dec. 18. 00:46
 39/48 anonim ***** válasza:
40%

Ez sajnos nem úgy működik, hogy te, Gipsz Jakab azt mondod akkreditált tudományos munkákra, hogy gyenge. Biztosra veszem, hogy el sem olvastad őket, pláne hogy az egyikhez egyetemi hozzáférés szükséges. De ezek szerint a saját magad által linkelt cikket sem olvastad el, ugyanis az utolsó bekezdésben ott is leírják, hogy a dologról több fronton is viták zajlanak, és ez nem is fog egyhamar megváltozni. Magyarul: nincs róla tudományos konszenzus.


Én nem utálom a meleg embereket személy szerint, semmi ilyet nem írtam, tehát megint hazudsz. Van egy világnézetem, de eddig nem arról, hanem biológiai és szociológiai vonatkozásban téptem a számat a dologról, de úgy látszik, hogy még mindig nincs foganatja. Egyébként nem hiszek abban, hogy minden embernek boldogan kellene élni egy nagy szivárvány alatt, tehát ilyen értelemben akár titulálhatsz gyűlölködőnek, különösebben nem hat meg. Ideologiai kérdésekbe is belemehetünk, de őszintén szólva ott sem látom az eddigiek alapján, hogy kompetens vitapartner lennél.


Arról is tájékoztatlak, hogy nem az a genetikai diszfunkció, amit te, Gipsz Jakab annak nyilvánít. Több millió évnyi evolúció során kialakultak a nemi szervek, a nemi hormonok, a fajfenntartás és a genom továbbörítésének biológiai háttere. A homoszexualitás mindezzel szöges ellentétben áll. Ezért abnormális. Az aberrált szót valóban pejoratív értelemben használtam prekoncepciós módon, ennek viszont egyetlen nagyon egyszerű oka van: a liberális politikai agenda azon dolgozik évtizedek óta, hogy ne betegségként legyen kezelve a homoszexualitás. Úgy gondolom, hogy ezen a téren már csak szélsőséges módszerekkel érdemes fellépnie a konzervatív oldalnak, ilyen pl. a csípőből aberraltozas

2020. dec. 18. 01:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/48 A kérdező kommentje:

Megint megsértődtél :D annyira mókás, hogy ilyenkor kioktató stílusba váltasz :D tippre valami tanár lehetsz


Tisztességgel elolvastam az általad linkelt cikket is, ezért is mondtam: relatíve kevés mintára épülő tanulmányok ezek, újat meg nem mondtak számomra, tehát gyenge. Még korábban te fogalmaztál úgy, hogy a saját tapasztalataimat (ami nem így volt, de kötötted az ebet a karóhoz) ne próbáljam egy ország lakosságára vetíteni, erre te több tíz-, százezer érintettet akarsz megítélni olyan tesztek alapján, amin alig vettek részt néhányan.


Akkor még egyszer: mi alapján téped a szád? Van egy véleményed róluk, oké, lapozzunk, és utána? Instabil és vitatott kutatásokra? Megint szembe szélben pisálsz.


Én is tájékoztatni szeretnélek, hogy attól, mert állandóan leírod, hogy hazudok, még nem így van, legfeljebb a te, szemellenzős nézőpontodból. Nem utálod a homoszexuálisokat, de csípőből aberráltnak hívod őket. Hát oké, de aki folyamatosan önellentmondásokba fullad a saját írásán belül, az nálam sem kompetens vitapartner.


Szépen és választékosan forgatod a szavakat, jól felépített a szöveg szerkezete, csak épp üres, tartalom nélküli. Foggal-körömmel ragaszkodsz a rögeszméidhez, a több helyen sérült világképedhez.


Állandóan szóba hozod az evolúcióbiológiát az álláspontod megerősítésére, viszont egy nagyon lényeges aspektusa mellett elsiklasz: alkalmazkodóképesség. Ennek hiányától szenvedsz, mégis életben vagy a kontraszelekciónak hála, magyarán egy evolúciós zsákutca vagy.

2020. dec. 18. 10:05
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!