Mekkora szégyen Magyarországra nézve hogy több tucat ďél-koreai állampolgár halt meg illetve tűnt el?
#14
Nem baj,tényeket és észérveket ebben az országban nem veszünk figyelembe.
A kormány is mindenért sorost meg a migránsokat hibáztatja.
'Nem baj,tényeket és észérveket ebben az országban nem veszünk figyelembe."
Olvastam már olyan kérdésnek álcázott kijelentést is, hogy Orbán tehet a balesetről.v/rühellem Orbánt, de ez durva/
Ó, hát egy-két ember elkezdte politikai megközelítésből is kerülgetni az eseményt... Micsoda felháborító aljasság!
Bezzeg, ha baloldali kormány alatt történik ugyanez, akkor a kedves, jóérzésű, jóravaló fideszesek meg se szólalnának. Nem, persze...
Hatvannyolcezer véresszájú habzó fideszes vérben forgó szemekkel már rég lángba borította volna a közlekedési minisztériumtól kezdve az Óbudai hajógyáron és a Demszky lakásán át a Gyurcsány ükapjának a sírjáig a fél országot. Nem finomkodnának itt a helyesírással, se az emeszpés bűnbakok számával... Rég zsidó bűnelkövető lenne már az is, aki a hajót '49-ben lefestette, meg aki bemondta az időjárást.
Azért a kamionbalesetet ne keverjük már ehhez, de ha mondjuk az sem személyi hibából történik hanem mert mondjuk nincs sebességkorlátozás vagy nagyon rossz minőségű út stb akkor okolható az adott ország.
Ennél a hajós balesetnél is pont ezért okolható mert egy 70 éves ukrán tata vezethette a hajót ami egyébként kifogásolható állapotban volt ja és a legfontosabb, hogy a főváros kellős közepén nem volt készenletben a part mentén vagy bárhol egy mentőlegénység, mert ebben az esetben nem azonnal haltak meg az emberek, hanem végrehajtható lett volna a mentés amíg meg nem fulladnak a vízben...hozzáteszem az is röhejes hogy semmiféle felszerelést nem kaptak az utasok sem a hajón, ami megmenthette volna őket.
A hajó tele volt mentőfelszereléssel és a legénységnek nem egészen 7 másodperce lett volna, hogy kiossza. A hajó állapota egész biztosan nem játszott közre a balesetben, a 64 éves ukrán kapitány pedig a svájci/német ladikon volt, nem a magyar turistahajón.
A fővárosi vízirendészet egyébként mindig készen áll, de csak akkor tud cselekedni, ha riasztják őket. Ha csak 10 perccel a baleset után jön a hívás, akkor 10 perccel később indulnak el. Bár ha olyan emberek vannak a fedélzeten, akik nem tudnak úszni (márpedig a koreaiaknak nem tanítják az iskolában, mint pl. Magyarországon) azokra már a vízbe kerülés pillanatában keresztet lehet rá vetni, hiába indul útnak azonnal a mentőhajó.
"hanem végrehajtható lett volna a mentés amíg meg nem fulladnak a vízben...hozzáteszem az is röhejes hogy semmiféle felszerelést nem kaptak az utasok sem a hajón, ami megmenthette volna őket."
Még ha lett is volna bárki a hajó közelében, akkor sem tudna lemerülni a hét másodperc alatt elsüllyedt roncshoz /nem mellesleg még most sem sikerült/.
A fedélzetről lesodródottak csak akkor élhették volna mind túl, ha az egész út alatt automatikusan rajtuk lett volna a mentőmellény, de ez sehol sem szokás.
A bent rekedtek pedig akkor se.
Ezen nem változtatott volna az sem, ha 3 percen belül ott a hivatásos segítség. Így is voltak ott eleve sokan, akik próbáltak segíteni. De a sodrás, a sötétség, az eső, a hajók által keltett örvények stb., ez mind ellenük dolgozott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!