Puzsér Róbert miért gondolja, ha neki megfelel tömegközlekedéssel/biciklivel/gyalog/szekrényen a belvárosban, akkor másnak is meg fog?
Kérdező: az alapfeltételed téves.
Próbálj meg onnan kiindulni, hogy a szükségesnél nagyobb, mértéktelen autóhasználat nem csak Puzsérnak nem jó, hanem senkinek -konkrétan hosszabb távon fenntarthatatlan. És mivel a gépjárműforgalom csökkentését mindenki a másiktól várja, ezért adminisztratív úton kell ezt elérni. És ez minél később történik meg, annál többe fog kerülni...
Puzsér felvállalta még annak tudatában is, hogy az egységsugarú átlagautós nincs tisztában az okokkal így nem lehet túl népszerű a köreikben...
#13 igen, rosszul fogalmaztam:
"Ha lennének jó lehetőségek vidéken és ezt érzékelnék az emberek is" - eredetileg erre gondoltam
"Érdekes módon ez Európa számos nagyvárosában működik."
Európa számos nagyvárosában kiváló az összeköttetés az elővárosokkal. Gyere el a Csepel-szigetre, és add elő a sétáló Budapestet, egyetlen kijárat van a szigetről, és a tévhittel ellentétben a HÉV nem visz minden városba, egyeseket elkerül. Majd ha lesz egyértelmű összeköttetés, ha nem busszal, HÉV-vel, villamossal és metróval kell bemennem a munkahelyemre, hanem egy közvetlen járatot kiépít, tetszeni fog a Sétáló Budapest. Nem is értem, miért nem jön már rá valaki, hogy ha az agglomeráción segítenek, a kocsik harmada eltánik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!