A támogatott 7 személyes autók márkaszervizelésére is gondol aki megveszi?
Gondolom csakis márkaszervizben lehet egy ilyen garis hiteles autót szervizeltetni, ami azért nem kis pénz.
Vannak ismerősök akik már tervezik a beszerzést, egyiküknek se volt soha új autója, se hét személyes, nem tudom mennyire vannak információk mibe kerül a márkaszerviz.
Lehet hülyeség amit gondolok, de félek hogy a jövedelmük jó részét elviszi az autó eltartása. Közben a vételár meg a támogatás miatt kúszik felfele, valamivel nyilván jobban járnak így is, de szerintem nem annyira ahogy most gondolják.
Akinek van ilyen nagyobb autója megírná mennyibe kerül a márkaszerviz az első 5 évben?
Nem tudom mindenki gondolt-e rá, de mivel ezek ÚJ autók, ahol garancia mindig is csak a márkaszervizes munkákra járt, aki autót vásárol annak ezzel tisztában kellene lennie.
De a kérdés lényegét nem értem. Azt hiszed, hogy ha tudják, hogy majd egy akármilyen szerviz helyett márkaszervizbe kell vinni az új autót, akkor majd nem akarnak 2,5 milliós támogatással végre családi autót szerezni? Ha arra gondolsz, hogy ez IS benne van a pakliban és a márka választásnál ennek IS fontos szempontnak kell lennie, akkor jó hogy felhívod rá a figyelmet. De szerintem azok a nagycsaládosok, akiknek fontos minden forint megfelelő elköltése, azok az elmúlt években már megtapasztalták pl. a háztartási gépeknél, hogy mindenféle szempontot figyelembe kell venniük a döntés előtt, legyen ez mosógép vagy akár most, egy autó.
De a felvetésed jó, hangoztasd minél több helyen, hogy mindenki ebbe is gondoljon bele mielőtt vásárol!
Akinek nulla megtakaritással leereszkedik a lila köd mert van ingyen pénz, és elrohan autót venni úgy hogy adósságba is veri magát az meg is érdemli.
Hamarosan lesznek a piacon igénytelenül széthajtott autók elmaradt olajcserével a végrehajtó cégek kinálatában. És ez egy jó mutató lesz ahhoz hogy évek múlva mennyi csok-os hiteles lakás jut ugyanerre a sorsra.
A 2,5 millióból 20-30 évig is lehet márkaszervizbe vinni az autót, simán megéri így is.
Feltételezem, ha olyanok az ismerőseid, akiknek a jövedelmének nagy részét elviszi a fenntartás, akkor nem a legdrágább autót veszik majd meg, hanem az olcsóbb típusokból választanak majd, azoknak a szerviz sem lesz majd olyan drága.
A 2,5 millió nem 2,5 millió, mert felkúsznak az árak a támogatás miatt. Illetve a másik, hogy ez a kedvezmény a listaárakból van, ami általában rugalmas. Kb. mint valamikor a sulinetes számítógépeknél, a támogatott hűtőcserénél is megdrágultak a támogatott modellek, az ingatlan árak is felkúsznak, ha pénzt öntenek bele.
Aztán még ott a hitel.
20 évig nem hordod márkaszervizbe ennyiből.
Én azt gondolom egy 7 személyes egyterű szervizelése nem ugyanannyi mint egy dacia logan, ezért is érdekelne akinek van ilyen méretű új autója érdekelne, ha megírná mit fizet a márkaszervizben az első öt évben.
Hát ahogy elnéztem nagyon sok 7 személyes semmivel sem másabb mint az 5 személyes. Csak beraktak a csomagtartóba plusz két ülést. Így gondolom szerviz se lehet vészesen drágább.
Egyébként azért ehhez az új autóhoz 2 milliót legalább hozzá kell tenni önerőből is. Akinek az belefér annak talán szervizre is telik.
Kérdező!
Nem vagy tisztában a szervizelés fogalmával!!!!
Ez nagyjából a kötelező olajcserékkel egyidőben megejtett szemle! A gumicsere, vagy az autó mechanikai sérülése nem garancia követelmény!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!