Miért engedik a piacbefolyásolást az autóknál?
Arról rendszeresen megfeledkeznek az emberek, hogy amíg egy jobb dízel üzemű motor hatásfoka is csak 45% körüli, az elektromos autóké legalább 95%, de inkább magasabb. 50% pazarlás VS 5% pazarlás. Nem mindegy.
Lefordítom: az elektromos autó az üzemeltetése során már nem szennyez, még hulladék hő is alig keletkezik.
Még ha az energiahordozó (áram VS gázolaj) előállítása során keletkező káros anyagokat nézzük, akkor is az elektromos autó áll jobban.
Az akkumulátor probléma is sántít.
Megdöbbentő adat: az elektromos autók akkumulátorainak mennyisége csak apró töredéke a mobiltelefonokban használt akkumulátorok mennyiségének.
Ezt is lefordítom: akkumulátor-szennyezéssel (sic!) nem az elterjedő elektromos autók fogják tönkretenni a Földet, hanem a mobiltelefonok, mármint ha azok is egyáltalán tönkreteszik, mert egy iparág épült ki a mobiltelefon akkumulátorok újrahasznosítására.
Néhány pont:
-Jó pár autóval volt már dolgom, egyik sem tett meg egy tankkal 2000 km-t, de 1000-et se nagyon
-Ahol ezt bevezetik ott bőven vannak elektromos töltők
-Nêmetországban a legtöbb szalonban olyan áron számítják be a dieseleket, hogy a hülyének is megéri, részben állami támogatásbòl
-Ne aggódj, Budapestet ez a veszély nem fenyegeti, úgyhogy egy darabig még szívhatod a kiemelkedően szar levegōt
-Nem vagyok az elektromos autózás elkötelezett híve, de csökken a városi szmog, akkor csak boldog leszek.
Amùgy túl képpen ezen miért hőbörögsz?
Senki nem akar téged rávenni arra, hogy hagyd el a belsőégésű motorokat. Itt legalábbis. Vehetsz Euro 6-os dízelt és akkor vígan pöfékelhetsz.
Írj levelet Tarlósnak, ha vele van bajod.
Érdekességképp hogy mennyire játékautó egy elektromos motor hajtotta autó:
Ne haragudj, de elég sötét lehetsz, mert fel sem fogod, amit a többiek írnak.
Eldöntheted mit akarsz: lehet benzines autód, gázos autód, hidrogéncellás autód, hibrid autód, elektromos autód vagy diesel autód, ebből az utóbbit bizonyos helyeken nem használhatod. Ahogy pl.: a kétutemű autókat sem használhatod már...
A dolog amúgy nem új keletű, az euro4 alatti autók (minden diesel, mind benzines) már jó pár német városból ki vannak tiltva évek óta.
Parancsolj, a beszámítást is megnézheted, itt egy témábavágó cikk:
A cikkben amit linkeltél pont az áll, hogy Budapesten a következő öt évben biztosan nem lesz ilyen.
Az elektromos autózás jövője persze még eléggé kérdéses, van több alternatíva is, majd idővel elválik melyik válik be igazán.
Te meg addig csak hőbőlögjél nyugodtan, gondolom ettől boldogabb leszel.
"Hagy döntsem már el mit akarok. Egy sehol nem tankolható tamagocsit vagy egy igazi autót."
Eldöntheted, senki sem tiltja meg neked, hogy milyen autót vegyél.
"Hagy döntsem már el mit akarok. Egy sehol nem tankolható tamagocsit vagy egy igazi autót."
Had döntse el a lakosság a szomogodat akarja belélegezni vagy levegőt....
Menj ki Kínába ha nem szereted a levegőt.... Ott bizonyos városokban már lassan ott tartanak mint az űrgolyhókban... palackozott levegőt vehetnek mert ami az utcákon van.... az minden de nem levegő
Senki nem tiltja, hogy használd a tragacsodat. Csak azt, hogy ezzel másoknak aránytalanul nagy kárt okozz.
Nyugodtan megveheted a legszennyezőbb járgányt, annyi milliót adhatsz ki érte, amennyit akarsz. De ezzel még nem vetted meg egy város összes közterületét, a levegőt; autót vettél és nem jogot arra, hogy mások egészségét károsítsd, elvedd a helyet mások elől, bárkit is korlátozz az alapvető emberi jogainak gyakorlásában. És akármilyen szankciókat hoznak, téged semmiféle kár nem fog érni: a méregdrágán vett autód megmarad, azt csinálsz vele, amit akarsz -ha ezzel nem zavarsz másokat.
Szóval mi is a problémád?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!