Csak nyugodtan húzzon a p'csába, A fideszesek pedig köszönjék meg Orbánnak! Ilyen qrva egyszerű!
2019. jan. 24. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
2/25 anonim válasza:
Annyira szarért húgyért dolgoznak még így is, hogy nagyon megéri az Audi-nak ebben az országban maradni. Főleg, hogy itt a rabszolgatörvény, egy hétig pampognak, utána megy a 400 túlóra és kész.
Egy dologtól félhetnének az Audi-ban, hogy a cég áttelepül Borsodba, ott még olcsóbban dolgoznának + nem lennének sztrájkok. Pest megyéből sok üzem helyeződött így át BAZ megyére, és sok pest megyei település maradt munka nélkül, mert pampogtak.
2019. jan. 24. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
3/25 anonim válasza:
Ja persze, csak hipp-hopp kivonul innen és 2 hét múlva máshol gyártat (még MO-n belül is). Nem olyan egyszerű ez, mint amennyire hiszitek.
2019. jan. 24. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
4/25 anonim válasza:
Végre egy cég ahol kiállnak a dolgozók az érdekeikért. Ha mások is ezt csinálnák akkor végre észhez térne a sok kizsákmányoló multi. Belgiumban egy sori munkás háromszor annyit keres, szlovákiában 28%-al többet mint a magyar. Érdekes módon ott megéri több pénzért foglalkoztatni az embereket, innen meg elmennének?
Csak az indiai stilusu kézi összeszerelő üzemek gondolkodnak a kivonuláson. Aztán volt olyan is amelyik kivonult és más néven visszajött mert hiába volt olcsóbb rosszabb volt a minőség másik országban.
2019. jan. 24. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
5/25 szántóvető válasza:
az audis sztrájkolgatóknak már mindegy mert nincs veszítenivalójuk,olyan szegények.legfeljebb kimennek külföldre az audihoz.belgiumban 3,5x több a kereset mint itthon,ugyanabban a munkakörben.
2019. jan. 24. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
6/25 anonim válasza:
Ne haragudj , de nem kérdeznél ilyen butaságot, ha tudnád, hogy hány milliárd forintot fektetett bele az Audi ebbe a magyar projektbe az évek alatt.
2019. jan. 24. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
7/25 anonim válasza:
annak a cégnek még akkor is megérné itt maradni ha német béreket fizetne a dolgozóinak. Egyáltalán nem ezen múlik hanem a logisztikai helyzetén a gyárnak
2019. jan. 24. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
8/25 anonim válasza:
Márpedig ilyen egyszerű. Ezek az üzemek építéstechnológiailag is úgy épültek, hogy heteken belül más telephelyre legyen költöztethető, ha a helyi munkaerővel probléma lenne. Bizony 2 hét alatt már Borsod-ban lehetne az Audi ha kihúzzák a gyufát a melósok.
2019. jan. 24. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
9/25 szántóvető válasza:
ja a projekt az Magyar,de a haszon az audié.cserében nem fizet sem munkabért,sem járulékot.plusz állami támogatást is kap,nem is keveset.akkor most kollektíve sajnáljuk szegény céget mert a Magyar munkás nem hajlandó éhbérért tízmilliós autókat összeszerelni nekik.
2019. jan. 24. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
10/25 anonim válasza:
Menj már el az audiba gyárlátogatásra. Két hét alatt a gyártelepet nem tudod bejárni.
A gyár egyik végén beteszik a tekercs lemezt a másik végén meg kijön az autó. Nem három esztergagépről van szó. Nem fognak azok költözni sehova.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!