Ezt most hogy? ( a részleteket alant olvashatod)
Van egy kezdeményezés, hogy a tüzijáték összegéből segítség meg az árvizkárosultakat. Nem ellenzem, de nem is támogatom. Nem tudom pontosan mennyi pénzről van szó, a teljes költségvetés 200 millió körül van, gondolom nem csak a durrogtatás ennyi, hanem a járulékos programok is.
Na most, újranyitják a bezárt szárnyvonalakat, amik évi hatszáz milliós veszteséget fognak okozni, mert egyszerűen nincs elég ember, aki használná, plusz van busz is. Ez miért nem zavarja a népeket? Ez nem fölösleges pénzkidobás?
Ne keverjük a kettőt. A vasútbezárásokkal az a baj, hogy az olaj drágulásával, és a környezetvédelem előtérbe kerülésével a vasúté a jövő. Normális menetrenddel, és olyan vasúthálózattal, ami kielégíti az igényeket. (Mert a jelenlegi sugaras szerkezetű katasztrófa.) A vasutat nem leépíteni, ha nem fejleszteni, bővíteni kell, és akkor profitot fog termelni. (Meg a pénzeket arra kellene költeni amire van, és nem végkielégítésekre.)
A tüzijáték meg baromság, majd ha az átlagfizetés 300 ezer akkor lehet luxusra költeni.
"A vasútbezárásokkal az a baj, hogy az olaj drágulásával, és a környezetvédelem előtérbe kerülésével a vasúté a jövő"
javíts ki ha tévedek, de én úgy tudom, hogy a bezárt szárnyak többsége nem elektromos vonal, azaz dízelmozdonyok hajtják.
"Ha nem lenne sugaras a vasúthálózatunk, akkor hogy menne?"
Mi van?:)
szóval ha nem használják, akkor fejlesszük és nyissuk meg újra. gratula. észlény....
feltételezzük, hogy van egy 1 emeletes házad amiben a földszinten laknak nyugdíjasok és az emeleten lakik mondjuk 5 fiatal életerős ember.
van benne egy lift aminek a használata karbantartása sokba kerül, nagyon sokba. És persze alig használják, néha 1-2 ember, a többi elég fitt a mozgáshoz.
Lezárják emiatt.
ezek után szerinted megéri ezt kszottul jól felfejleszteni nagyon szuper modernre s még meg is nyitni? nem nagyon van agyad ugye?
"szóval ha nem használják, akkor fejlesszük és nyissuk meg újra. gratula. észlény...."
Szóval szerinted miért nem használják, észlény? Azért, mert a-ból b-be csak Budapest érintésével lehet eljutni. Azért, mert egy okádék az egész, az állomások lepusztultak, a vagonok pegig gusztustalanok. A menetrend átgondolatlan, és nem praktikus.
Ha normális vasutunk lenne, akkor nyilván azt választaná mindenki a busz helyett (legalábbis a többség) mert gyorsabb és kényelmesebb.
Hozok egy példát, hogy értsed te zseni. Van egy kocsmád. A kocsmádban minden ragad a mocsoktól, a pultosok bunkók, és drágák az italok. Mi történik? Nem lesz a kocsmádnak forgalma.
Akkor jön egy zseniális ötlet. Felújítod a kocsmádat, felveszel egy kedves, csinos pultost és minden héten italakciókat kínálsz.
A kocsmád forgalma az égbe szökik, te meg meg boldogan élsz...
Így már érted, észlény?
"javíts ki ha tévedek, de én úgy tudom, hogy a bezárt szárnyak többsége nem elektromos vonal, azaz dízelmozdonyok hajtják."
Nem tévedsz, de ez ne legyen a te problémád.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!