A Kormány miért erőlteti a sok gyereket?
19.
Persze, hogy tagadom, nincsenek. Nem megy el Budapestről Moszkvába mondjuk télen egyetlen autó sem emberi felügyelet nélkül.
Az elektromos autóban is van fék, kormányzás, futómű, lengéscsillapítók.
Amúgy a mai még belsőégésű motorral készült kocsikban mi romlik el leggyakrabban? A motor? A fenéket. A sok elektromos és kényelmi kütyü.
JÉZUS ÚR ISTEN
Akinek nincs minimum egy technikusi oklevele miért szól hozzá akármihez?
- Az elektromos kocsik sokkal jobban fogják enni a gumit, mert egyből leadják a nyomatékot, ergo többet kell majd gumishoz jarnod.
-Ugya ugy vannak kopo alkatrészek egy villany autoban is (fél, kormányszerkezet, felfüggesztés), és mivel egyre jobban sporolnak, ezek egyre gagyibbak, amint lejár majd a garancia, szétesik
Amugy annyira bírom amikor belinkel valaki egy "full automata" gyártosort, csaj elfelejtik hogy egy ilyen munkaszakaszt pl. karosszéria festés, vagy 30 mérnök figyel folyamatosan, illetve egy karbantartó brigád folyamatosan készenlétbe van, hogy nehogy fennakadjon a gyártás.....
"Mint ahogyan az is hogy az elektromos autók megjelenésével nem lesz szükség autoszerelore, illetve az őnvezeto autók elterjedésével soforokre is egyre kevésbé. "
Arra várhatsz egy darabig!
"Tényleg nem lesz szükség autoszerelore. A mai négyütemű járművek teli vannak szerelve mindenféle mechanikaval amik surlodnak, kopnak és amiket állandóan cserélni, karbantartani kell. "
látszik, hogy te két autót csak karosszéria alapján tudsz megkülönböztetni
mi van az elektromos autóban a hajtáslánc helyén? manók?
26.
És egy hagyományos autóban mikor van gond a hajtáslánccal? Szinte soha.
Max. az olajcsere esik ki, a többi probléma megmarad.
#22 van kormányzás, futómű lengéscsillapítók, ja. Csak ezekkel normál esetben még a katasztrofális kátyus magyar utakkal is 10+ évente van munka.
Fék is van az elektromos autókon, vésztartaléknak... mert az elsődleges fék az elektrodinamikus/villanyfék/regeneratív fék, ami nem kopik. Mellesleg egy fékbetét csere se nagy kaland.
2 kocsi van, az elektronikával még soha nem volt meló (igaz nem is gagyi német "prémium" autók).
Szervizes dolgoknál 2 nagyon gyakori javítandó galibát hallani: kettős tömegű lendkerék, turbócsere/szétrepülés. +olajcsere.
#23 alap logika nem kéne?
Tudod az elektromos autókon nem digitális a gáz, hogy semmi, vagy full gáz... tehát a gumi evés a vezető lábától függ. Mellesleg mivel a sebességváltás hiánya miatt hirtelen terhelésváltások sincsenek, ugyan olyan vezetési stílussal kevésbé is eheti a gumit.
Mint írtam, a frlfüggesztés, kormányzás nem gyakran szorul beavatkozásra. Mondjuk én a japán kocsikat ismerem, azt hallom hogy a menő németekből kispórolják a tartósságot.
38.
Jó, vacakabb márkáknál. Nekem a harmadik Hondám van, azzal nincs ilyesmi gond. Meg amúgy sincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!