Szerintetek is teljesen vállalhatóak a diáktüntetők követelései?
-Általánosban heti 25, középiskolában heti 30 órára csökkentsék az óraszámot.
Ez em lehet kérdés, én 6 éve érettségiztem, már akkor is gondok voltak a magas óraszámokkal.
-töröljék el a 0. órákat
Ki sem kellett volna találni, nekem is volt.Minden egyes alkalommal azt mondtam, hogyha szívesen fejbe verném egy szívlapáttal, aki ezt kitalálta.Egyszer meghallotta anyám és azt mondta, hogy ő is, ugyanis már nekik is volt.Szóval ez valami szockomcsi utánfutó, amitől nem szabadult meg az oktatás.
Sőt, az oktatásnak 9 órakor kellene kezdődnie,ugyanis a kutatások szerint egy tinédzser 9 óra után tud a legjobban figyelni.
-ne rekesszék ki a 18 éven aluliakat az oktatásból
-ne növeljék a tanév hosszát
Szintén támogatandó,
-az iskola neveljen kritikus polgárt
Támogatandó
-állítsák vissza a 2011-es felsőoktatási keretszámokat
A Fidesz egyik legnagyobb bűne, én még anno éppen becsusszantam az állami támogatottba gazdasági képzésen.
Egyáltalán, hogy merészelték lecsökkenteni?
legyen szólásszabadság az iskolákban
Támogatandó.
Ezek teljesen vállalható követelések, semmi extra nincs benne, nem örök életet vagy ingyen sört kérnek.
Nem. A diáktüntetést teljesen inkompetensek szervezték és vettek részt rajta. A követeléseik szakmainak alig nevezhető tartalmát semmilyen kutatás nem támasztja alá. Teljesen irreálisak azok a fantazmagóriák amiket akarnak.
Egy szakértő
Olyan oktatási forma nem létezik, aki mindenkinek megfelel!
Annyi tudást kell felszedni ált. és közép suliban, amennyit lehet. A 0. óra is ennek a pótlására van, mert du 4-kor még annyira sem lenne befogadóképes a diákok agya az egésznapi tanulás után.
A tananyaggal nincs gond csak a mennyiségével. Ezeket a követeléseket be lehet vezetni, de akkor még 1 év kellene rá.
A felsőoktatás jobban működik így, h több a fizetős hely, mint az állami, mert aki elég okos azt úgy is felveszik államira. Aki meg nem elég okos, az lehet így is kibukna.
Az iskolának a tudás átadása a fontos. A kritikusságot otthon és evidens alapon kellene megtanulni önmagunktól.
A 18 éven aluliak kirekesztése nem rajtuk múlik?? Kötelezővé tenni egy birkának, h tanuljon 18 éves koráig, amikor közbe lehet már gyereke van, ő a család fenntartó, vagy csak olyan szakmába helyezkedne el, ami nem követel 18 évnyi tanulást. Mezőgazdaságban, elektronika, gépészet, stb-ből megvan 16 éves korára a szakmája. Nem értem ezt a pontot igazán.
Nézzük :
-Általánosban heti 25, középiskolában heti 30 órára csökkentsék az óraszámot
Ez vicc ! Ha nem megfelelő a tudásuk sajétmegítélésük szerint a diákoknak, akkor hogy fognak még többet tudni jelentősen kevesebb óraszámnál he ?
-töröljék el a 0. órákat
Minden egyes alkalommal szívesen fejbe verném egy szívlapáttal, aki ezt kitalálta
Ha kevesebbet tanulnál akkor meg nyáron kellene bejárni pótólni. Edzeni kell a fiatalt, de a munkában essen rá a teher reggel 6-7-kor kell bemenni
-ne rekesszék ki a 18 éven aluliakat az oktatásból
Az általános kötelező. Nincsen kirekesztve. Ezt is rosszul tudod,
-ne növeljék a tanév hosszát
senki sem akarja
-az iskola neveljen kritikus polgárt
már így is túl kritikusak vagytok 0 tudással. Legyél kritikus az EUval :P
-állítsák vissza a 2011-es felsőoktatási keretszámokat
A Fidesz egyik legnagyobb bűne, én még anno éppen becsusszantam az állami támogatottba gazdasági képzésen.
Egyáltalán, hogy merészelték lecsökkenteni?
Az I Orbán kormány növelte jelentősen a keretszámokat, éppen. Azt akarták hogy minden 3-ból 2 ember végezzen felsőoktatásban. Hatalmas bakot lőttek ! Diplomás munkanélküliség és szakmunkáshiány keletkezett.
Ha elég jó képességed van simán be tudsz a régi keretszámokkal is kerülni, ami még kevesebb a jelenleginél. Ha pedig nem tudsz, hát nem is vagy odavaló. Nem szégyen az !
-Sőt, az oktatásnak 9 órakor kellene kezdődnie,ugyanis a kutatások szerint egy tinédzser 9 óra után tud a legjobban figyelni.
Jah....9.óra után be is zárhat az iskola :XD
Ostoba volt, aki ezeket kitalálta...
"-az iskola neveljen kritikus polgárt
Támogatandó
"
Szóval innen fúj a szél LOL
A sok kádári kisember hogy védi a kis önbecsülését itt :D
Jól megveregetheti a saját vállát hogy "istenesen végigszopott 12 amúgy majdnem totál felesleges évet" és már büszke is magára, de ha kilátásba kerül hogy mindez eltűnik, már meginog ez az önbizalom. Felnyílna a szeme, talán konstans szopás nélkül is lehet iskolát végigcsinálni, talán nem ettől lesz a nép "erős és büszke", talán amúgy egy hatalmasat hazudik magának amikor a felesleges iskolai szopással büszkélkedik országnak világnak.
Szerencse hogy 2 éve túl vagyok a konstans poroszos öncsonkításon.
Csak én nem olyan beletörődő kádári szürke proli vagyok, hogy utána csak úgy legyintsek a dologra, mondván "hát én má' túlvagyok ezen".
Nem, ez nem így működik. Ha mással nem, akkor a tetves szavazati jogommal és a tetves szólásszabadságommal lépek fel azzal a megkövesedett közvélekedéssel szembon, hogy mekkora eszetlen jó ez az oktatási rendszer, mert ettől leszünk mi...mik is?
Amúgy ha eleget olvasol valóban az eszükkel kimagasló emberektől, vagy van szerencséd ilyen emberekkel beszélni, akkor szinte egyhangúlag megvallják, hogy nem az iskolában sajátították el a későbbi sikerükhöz, és szemléletükhöz vezető képességeket.
A rendkívüli kreativitás, elhivatottság, és érdeklődés általában mindig az iskolán kívülről jön, mert azon belül minden csak stresszfaktorrá, és kényszerű teljesítési nyűggé válik. Az is ami alapvetően érdekelné a diákot.
A történelem szeretete nem egyenlő a történelemóra szeretetével, a kémia szeretete nem egyenlő a kémiaóra szeretetével. Tudom, ez egy poroszos szemléletmódban már nem létező dimenziókat feszeget.
Én egyelőre még nem tudok felmutatni olyan szellemi teljesítményt mint Richard Feynman, Sir David Attenborough, vagy bárki más. De kérdés: Kell is? Kell is ahhoz hogy egy KÖZÜGYBE beleszólhassak jogaimat birtokló állampolgárként?
Vagy csak és kizárólag egy pár tucat főből álló, jobbára 50-60 közti személyek köre hozhat döntéseket hogy a XXI. század második évtizedében hogyan tanítsanak?
De tudod mi az igazi vicc 8-as válaszoló?
Hogy az a mérhetetlen meggyőződés és hit a poroszos oktatás hatékonyságáról nem fentről, hanem lentről, a tömegekből fakad, és a tömegek tartják fenn.
Pont ugyanaz a tömeg, ami állandóan szembesül azzal hová vezet ez az idejétmúlt oktatás.
Mert szembesül azzal hogy életében nem kell megoldania olyan típusfeladatokat amit 2-4-6 évig vertek belé, szembesül azzal hogy egy munkahelyen hosszútávon a munkamorálja és a munkatársakkal való összhangja segíti, nem az hogy fejből vágja a négyjegyű függvénytáblát, és szembesül azzal hogy az amit fáradságosan lefényképezett a memóriájába, szépen lassan eltűnik, mert nem használja. A középiskolai oktatás másra se jó mint hogy egy keresztrejtvényben rájöjj hogy "Első világháborús csatatér,9 betű"---> Gallipoli. Erre ne b*sszunk már el éveket. Ennél előbbre mutató ha az ember képes forráselemzésre, önálló és csoportos munka szervezésére, hírek tartalmi elemzésére.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!