Az állami ügyintézésben miért nem digitalizálnak?
Véleményem szerint, az állami intézményeknek, állami érdekeltségtű cégeknek kellene a leghatékonyabban működnie.A valóság sajnos ennek az ellentéte.
A kiemelten fontos ügyintézéseket kivéve, mindent digitalizálni kellene.Hasonlóan, mint a nagyobb bankoknál.Én például telefonról bármit eltudok intézni a bankomban és nincs időhöz kötve,0-24 ügyfélszolgálat van.
Az ügyfélkapu egy nagyon jó kezdeményezés,de még sok bővítésre szorul.
A legtöbb állami szervnél öt napot dolgoznak 8 órában. Ámde valós munkavégzés kb 8 óra/ hét.
Tudom, dolgoztam önkormányzatban. Miután egy multihoz kerültem utána ledöbbentem h itt milyen a munkatempó. 8 óra alatt több hasznos dolgot csináltam, mint ott másfél hétben.
Ez a digitalizálás pedig túlságosan átláthatóvá tenné a dolgokat. Ez pedig elbocsátásokhoz, több munkához vezetne. Ez pedig nem érdekük az ott dolgozóknak.
1-es vagyok
Igen azt hozzá kell, hogy tegyem. Én egy 10000 fős városban dolgoztam. Egy nagyvárosban ez nyilván másképp mehet.
hát nem tudom, hogy mikor intéztél utoljára közügyet
10 évvel ezelőtt egy egész napos program volt új személyi igazolványt csináltatni, ráadásul illetéket is kértek, most pedig gyakorlatilag 15 perc alatt megvolt az egész és ingyen van
Digitalizáltak. Múlt időben. Csak két fontos tulajdonság is érvényesül.
1. Te nem veszel mindent észre.
2. Nagyon sok ember nem ért hozzá, ezért nem is tudja használni, ügye viszont van.
Ezekből az következik, hogy a teljes digitalizálásnak komoly emberi feltételei vannak. Elengedhetetlen például az írni/olvasni tudás. Sőt, a szavakból alkotott mondatok értése. Ez embertársaink többségének e pillanatban nem adatik meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!