Mi ez a kamu, hogy 4,7 millió egy méter vasút?
Ha megszakadok se tudok 1,4 milliónál többet kiszámolni.
Kínaiak adnak 1500 milliárdot vasútfejlesztésre, ebből 500 milliárd megy a Bp-Belgrád vonalra. 500000000000Ft:360000m=1,38 millióFt/m
Diplomás embernek ez hogy jön ki 4,7 millióra?
Az a ciki magyarok, hogy Japánban egy közlekedési cég vezérigazgatója aki egy vasútmárkát üzemeltetett átlagosan 6mp késéssel rendelkezett és ezzel Japán legtöbbet késő vasútvállalata volt, de it meg véditek a mÁVot úgy hogy kutyaként kezel titeket és le is húz. Pénzzel és idővel. De ti tudjátok, nem az én károm, védjétek csak. ;)
Pirosat is oszthattok!
"Hogy összekösse Budapestet a görög Pierus kikötőjével, és jelentősen megrövidítse a keleti áruk Európába jutását, amelyek most Spanyolország megkerülésével Hamburgban meg Rotterdamban kötnek ki. "
Egy másik kérdésnél leírtam, pont nem lesz gyorsabb az áru haladása nyugat felé és olcsóbb sem lesz.
"Magyarország ideális helyen van egy európai elosztóközpont létesítésére...
Erről tárgyalt most Budapesten 16 ország meg Kína."
Aztán Európa legnagyobb kikötőit bezárják, hogy Budapest legyen az elosztóközpont. Nyilván.
Szerintem,ha összeadod azt a néhány kikötőt amit az első mondatban ki akartál kerülni akkor azt kapod, hogy a területük nagyobb, mint Budapest :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!