Mi ez a kamu, hogy 4,7 millió egy méter vasút?
Ha megszakadok se tudok 1,4 milliónál többet kiszámolni.
Kínaiak adnak 1500 milliárdot vasútfejlesztésre, ebből 500 milliárd megy a Bp-Belgrád vonalra. 500000000000Ft:360000m=1,38 millióFt/m
Diplomás embernek ez hogy jön ki 4,7 millióra?
De legalább látszik rajta a tipikus szavazó gondolatmenete.
"Jajj de jó fej kínaiak adnak pénzt" Addig már nem jut el hogy ezt valamikor még vissza is kell fizetni.
"7# lehet olyan a kamata mint amit simicska kér a jobbiktól a plakát helyekért"
Nem tudom az milyen, de ennek nyilvánosak az adatai.
2,5%-os kamat, 20 évre, dollár alapon. Kamatos kamatszámítással ki lehet következtetni.
Azt azért megjegyezném, hogy ez a legkedvezőbb hitelajánlat, amit el lehet érni, a kérdés, hogy szükség van-e rá.
"Úgy szeretem a fidedsz, eladósítja az unokáim unokáit is egy titkos Paks2 hitellel aztán az unokáim unokáinak az unokáit kínai vasúttal. "
Az adósságot a baloldali kormányok szokták halmozni.
Paks is, meg a belgrádi vasút is magát fizeti ki...
Ráadásul mindkét beruházás olyan, hogy a az oroszoknak is meg a kínaiaknak is komoly érdeke fűződik a sikerhez.
#17
Az oroszoknak és a kínaiaknak biztosan érdekük fűződik hozzá csak épp nekünk nem :-D
Építünk egy atomerőművet ami nagyon drágán fog termelni, és építünk egy vasutat amire semmi szükségünk és semmit nem nyerünk rajta. Kiszámolták, a vasútvonalnak önmagában semmi értelme, leghamarabb 140 év alatt térül meg ha minden jól megy.
Ez a,, Kína elosztóközpontja leszünk,, meg hatalmas hazugság, ugyanis Hollandia az Európába érkező áruk elosztóközpontja. Az, hogy a kínai áruk 1%-a Pireuszba érkezik kb senkit nem érdekel. Ráadásul a tengeri hajózás sokkal olcsóbb mint a vasút.
Továbbá az esetleges vámoknak csak 20%-át kapjuk mi, a többi az EU költségvetésébe megy.
Mythbusted.
Én nem hiszek semmit.
Ezt mutatják az adatok. Azok az adatok amiket a nagyszerű kormányunk valahogy mindig elfelejt közölni, helyette kapjuk a jobbnál jobb közhelyeket és semmit nem jelentő dicshimunszokat, jövőbeni nagy látomásokat stb.
Magyarország soha nem lesz Kína elosztóközpontja, már csak azért sem, mivel a V4 ek vásárlóereje és gazdasága kb tizede az EU nak. Tehát a valódi piac nyugaton van.
És rohadtul senki nem fogja kipakolni az árut Görögországban, ha egyből Nyugat Európába tudják hajózni.
Amúgy ezt mutatják a kereskedelmi adatok is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!