Ezt komolyan gondolta, hogy meghosszabbítja a kisvasutat?
Meddig akarja csinálni Viktor ezt a ksivasútépítést?
Senki nem gondol arra, hogy ugyanúgy üres és kihasználatlan lesz akkor is a szerelvény?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Világosan megmondta a Vityó, hogy ha támadni fogják a kisvasútját, akkor meg fogja hosszabbittatni.
Nem is értem a hőbörgők felháborodását...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Gondolom addig csinálja, amíg a vágányok be nem lepik az egész országot, és az utolsó középosztály/mélyszegény család is el nem patkolt éhen.
Utána már lehet harsogni a világmédiában, hogy Magyarország mennyire jól teljesít, csak gazdagok élnek, és még a vécére is kisvonattal járnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Valószínűleg nem lesz az, egy másik kérdés alatt már leírtam, hogy így végre nem szigetvasút lesz, és várhatóan jelentősen nőni fog az utasforgalom. Ma ha valaki végig akarja utazni a vonalat le kell menni Felcsútra kocsival, ha elkészül a hosszabbítás Bicskéig, akkor közvetlenül lehet majd átszállni vonatról-vonatra.
De ez most egy általános kisvasút fejlesztési stratégia, amire tíz milliárdot szán a kormány a Váli-völgyi vasút ezek közül csak az egyik, például szerepel a tervben a Balafonfenyves-Csisztafürdő közötti vonal helyreállítása is, ami nagyon időszerű és régóta tervezett dolog vagy épp a kemencei vasút hosszabbításának állami támogatása.
Ami miatt nekem hiányérzetem van, hogy a két leghosszabb kisvasúti hálózatunk a kecskeméti és a nyírvidéki meg rohad tovább bezárva 2009-óta, és azzal, hogy még a sz.ros megvalósíthatósági tanulmány sem készül a jövőjükről egyértelmű, hogy nem számolnak velük semmilyen formában.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#6 naaa helyes, akkor mostmár jöhet az 1 millió munkahely?
Igaz, azt már betartotta a maga módján: már csak annyi maradt!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!