Ezt komolyan gondolta, hogy meghosszabbítja a kisvasutat?
Meddig akarja csinálni Viktor ezt a ksivasútépítést?
Senki nem gondol arra, hogy ugyanúgy üres és kihasználatlan lesz akkor is a szerelvény?
Világosan megmondta a Vityó, hogy ha támadni fogják a kisvasútját, akkor meg fogja hosszabbittatni.
Nem is értem a hőbörgők felháborodását...
Gondolom addig csinálja, amíg a vágányok be nem lepik az egész országot, és az utolsó középosztály/mélyszegény család is el nem patkolt éhen.
Utána már lehet harsogni a világmédiában, hogy Magyarország mennyire jól teljesít, csak gazdagok élnek, és még a vécére is kisvonattal járnak.
Valószínűleg nem lesz az, egy másik kérdés alatt már leírtam, hogy így végre nem szigetvasút lesz, és várhatóan jelentősen nőni fog az utasforgalom. Ma ha valaki végig akarja utazni a vonalat le kell menni Felcsútra kocsival, ha elkészül a hosszabbítás Bicskéig, akkor közvetlenül lehet majd átszállni vonatról-vonatra.
De ez most egy általános kisvasút fejlesztési stratégia, amire tíz milliárdot szán a kormány a Váli-völgyi vasút ezek közül csak az egyik, például szerepel a tervben a Balafonfenyves-Csisztafürdő közötti vonal helyreállítása is, ami nagyon időszerű és régóta tervezett dolog vagy épp a kemencei vasút hosszabbításának állami támogatása.
Ami miatt nekem hiányérzetem van, hogy a két leghosszabb kisvasúti hálózatunk a kecskeméti és a nyírvidéki meg rohad tovább bezárva 2009-óta, és azzal, hogy még a sz.ros megvalósíthatósági tanulmány sem készül a jövőjükről egyértelmű, hogy nem számolnak velük semmilyen formában.
#6 naaa helyes, akkor mostmár jöhet az 1 millió munkahely?
Igaz, azt már betartotta a maga módján: már csak annyi maradt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!