Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Támogatnátok olyan pártot,...

Támogatnátok olyan pártot, ami az emberek (egyének) komfortját, élvezetét helyezi előtérbe?

Figyelt kérdés

-Először is, munkajogokban.

Bevezetni francia mintájú munka törvénykönyvet.Lecsökkenteni a 40 órás általános munkahetet 35 órára.7 óra munka a 21. században teljesen elég.

Támogatni az otthonról dolgozást, kötetlen munkaidőt.

Az embereknek több szabadidő kell, szórakozásra,hogy a családjukkal lehessenek.

A rosszabb munkáknál,akik műszakba járnak, 70 százalékra emelni az éjszakai műszakpótlékot és a hasonlókat.

De, hosszútávon, a sor melletti betanított munka megszüntetése lenne a cél.


-Motorkerékpáros,autós közlekedés támogatása.Az egyénnek az egyéni közlekedés a legjobb,legkomfortosabb,legkényelmesebb.



-Csökkenteni az élelmiszerek ÁFÁt 5 százalékra, a Nutella, Áfáját 1 százalékra vinni.

Az autók,motorok, mobiltelefonok,műszaki cikkek Áfáját 3 százalékra.Azért,hogy több legyen az okos dolog.


Mindent digitalizálni, sokkal jobban, mint most ahogy az ügyfélkapu működik.

El kell érni, hogy ne kelljen otthonról kimozdulni,hogyha ügyet akarunk intézni.

Ebből adódóan csökkenteni lehetne az állami alkalmazottak számát.



2017. ápr. 26. 12:00
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
67%
Ja, szépen menne 1-2 évig aztán jöhetne az államcsőd, mint a görögnél.
2017. ápr. 26. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

1#


Nem lenne.

A görögök bére még most is messze a kelet-európaiaké felett van.


Demonstrációkkal,sztrájkokkal sok mindent kiharcolható.

A franciák,görögök,olaszok mindent így értek el.

Nem 19. századi munka törvénykönyvük van,hanem 21. századi.

2017. ápr. 26. 12:05
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

"Motorkerékpáros,autós közlekedés támogatása.Az egyénnek az egyéni közlekedés a legjobb,legkomfortosabb,legkényelmesebb."


A tömegközlekedést kéne korszerűsíteni, mert a 40 éves vasúti pályákon szomorú a menetidő, és a vasúti szerelvények minősége. Szerintem az egyéni közlekedés fogalma jó dolog, de sokan nem tudnak azzal mert vagy nincs jogsijuk vagy valami miatt nem közlekednek személyautóval. Ez az ország ha normális tömegközlekedéssel lenne megáldva akkor sokkal jobb lenne mind. Mert konkrétan látjuk ha lerobban egy vonat (vagy csak egy biztosítóberendezés hibásodik meg) és ez Monornál történik akkor azt még Szegeden és Debrecenben is megérzi a közlekedés mert a vasúti pálya néhol 1, de van ahol max csak 2 sínen siklik. A buszokról ne beszéljünk meg a többiről...ott is lenne mit rendbe tenni.

2017. ápr. 26. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%

Amíg a bérek nem érnek el egy bizonyos szintet, a luxus lesz az utolsó, amire az emberek költenek. Akinek nem futja kenyérre, nem vesz Nutellát.

Így a 7 órás munkanap is csak akkor lehetőség, ha abból meg is lehet (jól) élni, de sokaknak 12 órára is túl keveset fizetnek..


Az egyéni közlekedés támogatását én sem tartom jó ötletnek, hisz így is állandóak a dugók. Korszerűsítsék a tömegközlekedést, nincs azzal baj, ráadásul nem is szennyez annyit, mintha mindenki autóba ülne.


Az ügyintézés digitalizálása jó ötlet!


Viszont vedd figyelembe, hogy ha olcsóbbá teszed a pl Nutellát, és mellette még a sarki boltig sem kell elmenni, úgy elhízik az egész ország 10 éven belül mint a disznó:D

2017. ápr. 26. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

A Nutella 1%-os adója tényleg életbevágó.

Mintha egy 6 éves gyereket hallanék érvelni.


De amúgy meg általánosan az ötlet mellett vagyok olyan téren, hogy a mai Magyarországon ténylegesen felesleges adóterhek és bürokratikus túlkomplikáltság van, amik megfojtják az emberek életét és ezeket egy átgondolt lépéssel lehetne mérsékelni egész nyugodtan. A munkavállalók jogai valóban nem érvényesülnek eléggé és a munkakörülmények, valamint a fizetés sem a legjobb, ahogy írtad.

A heti 35 óra munkát én annyira nem sietném el, sokan örülnének neki jelenleg, ha csak heti 40 órát kellene dolgozniuk, azonban, ha tényleg elértünk egy olyan fejlettségi szintet, ami mellett meg tudjuk tenni (pl. 40 ezres GDP per fő), akkor benne vagyok.

Az emberek szeretnek dolgozni, ha látják, hogy van jövője annak, ha tepernek. Azonban, ha kemény munka mellett is csak vegetálnak, akkor úgy érzik, hogy egész életükben csak egy mókuskerékben tepernek és hiába hajtanak le benne akár 100 kilométert, még mindig csak egy helyben állnak és nem jutottak sehova. Én úgy érzem, hogy a mostani Magyarországra ez teljesen igaz, hogy így élnek benne az emberek. Hiába dolgoznak egyre többet, hiába adóznak egyre többet, a pénzek akkor is a politikusi haveri kör offshore számláin csapódnak le.

2017. ápr. 26. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

"Nem lenne.

A görögök bére még most is messze a kelet-európaiaké felett van. "


Szerintem az görög csak viccből kapják azt a rengeteg hitelt az EU-tól, IMF-től??? Egyszer azt is vissza kell fizetni.

2017. ápr. 26. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Jézusom, Kérdező. Nem tudom eldönteni, hogy troll vagy, vagy szimplán hülye.
2017. ápr. 26. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Pont hogy a tömegközlekedést helyezném előtérbe, azon kívül támogatnám.
2017. ápr. 26. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

"-Bevezetni francia mintájú munka törvénykönyvet.Lecsökkenteni a 40 órás általános munkahetet 35 órára.7 óra munka a 21. században teljesen elég."

Érdekes, hogy ezzel kezded, csak ot a baj, hogy a jelenlegi 40 órás munkával is sokak számára nehéz a megélhetés, előttem is írták, ehhez nyugati bérek kellenek.


"-Támogatni az otthonról dolgozást, kötetlen munkaidőt.

Az embereknek több szabadidő kell, szórakozásra,hogy a családjukkal lehessenek."

Ezt én is támogatom, de nem lehet mindenhol bevezetni, például egy építkezésen az emberek nem tudnak hazamenni ott kell lenniük. Egy cégnél, ahol mondjuk programozással foglalkoznak azt már most is meg lehet oldani, hogy otthonról dolgozzanak.


"-A rosszabb munkáknál,akik műszakba járnak, 70 százalékra emelni az éjszakai műszakpótlékot és a hasonlókat. De, hosszútávon, a sor melletti betanított munka megszüntetése lenne a cél."

A műszak pótlékot emelni kellene ezt is támogatom. Később valószínüleg a robotoziáció el is hozza majd azt, hogy a sor melletti munkák megszűnnek.


"-Motorkerékpáros,autós közlekedés támogatása.Az egyénnek az egyéni közlekedés a legjobb,legkomfortosabb,legkényelmesebb."

Szerintem támogatni kell az egyéni közlekedést és a tömegközlekedést is. A fiatalok és a nyugdíjasoknak is kell valamivel utazni és az sokszor a legjobb tömegközlekedéssel.


"-Csökkenteni az élelmiszerek ÁFÁt 5 százalékra, a Nutella, Áfáját 1 százalékra vinni.

Az autók,motorok, mobiltelefonok,műszaki cikkek Áfáját 3 százalékra.Azért,hogy több legyen az okos dolog."

Én a mostani 27% áfát csökkenteném úgy a felére, 13-14% lenne az ideális. Ezenkívül még a benzin és gázolajat terhelő extra adókat is csökkenteni kéne. A nutellellára nem szabadna semmi adót kivetni, azt 0% adó terhelje. :-)


"-Mindent digitalizálni, sokkal jobban, mint most ahogy az ügyfélkapu működik. El kell érni, hogy ne kelljen otthonról kimozdulni,hogyha ügyet akarunk intézni. Ebből adódóan csökkenteni lehetne az állami alkalmazottak számát."

Valamilyen szinten már most is folyik egy bizonyos mértékű digitalizáció, várjuk ki, hogy meddig jutnak és térjünk vissza később erre a kérdésre 3-4 év múlva.

2017. ápr. 26. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Igen,támogatom.

Sokkal több jogot,kiváltságot kellene adni a munkavállalóknak.


Most olvastam egy kérdést,ahol valaki napi 7 napot dolgozik,abból 5 van papíron.

Na,az ilyen munkaadókat pl lecsukni,és soha többé ne vállalkozhasson.

Ez lenne a normális.

2017. ápr. 26. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!