A marketinget mennyire használják a magyar pártok-politikusok?
Legfőbb szempont a piackutatás. Néha teljesen észre sem veszik egyes tömörülések vagy polgármesterek stb.. hogy mire is lenne szükségük a felelősségük alá tartozó embereknek. A kommunikáció nagyon rossz. Nem látom ki képvisel engem, még akkor sem, ha a választottam van hatalmon. Fejem felett döntenek olyanról, amihez szerintem közöm lett volna, vagy embereknek közük lett volna, és túlmutat a képviselői hatalmukon. Oké, legyen így, ha ezt egy hiteles felméréssel igazolni tudják, legyen így, ha hiteles szakértők szerint ez valamilyen előnyt jelent az embereknek. De ilyen dolgokba a legkevesebbszer engednek betekinteni, így hiteltelenné válik a politikus, a párt, ilyenre nincs szükség...
Ti is így látjátok vagy esetleg másképp?
Szerintetek hogyan lehet ezen javítani?
Szerintem félre értesz valamit.
Minden pártnak,politikusak van egy csapat marketing és kommunikációs tanácsadója,de ők abban segítenek,hogy hogyan nyerjen választást,és hogyan térjenek ki a rázós kérdések,helyzetek elől.
Nem az a cél,hogy az emberek belelássanak a dolgokba.Annyi mocsok van alattuk,hogy csodálom,hogy nyugtatók nélkül tudnak aludni.
Ha jönne egy párt,aki nyilvánosságra hozza az összes titkosított dokumentumot,a parlament felét agyonverné a feldühödött tömeg.
"Szerintetek hogyan lehet ezen javítani?"
Le kell cserélni a lakosságot
Azért tartunk ma itt,mert a társadalmunk nagy részét tanulatlan magát okosnak képzelő ember alkotja,akik nem látnak át semmit,nem is akarják,mert ahhoz le kéne ülni és tanulni,és persze akik elfogadják azt,hogy a csúnya nyugat a gonosz,meg Brüsszel(bár azt se tudják hol van),meg Amerika,meg a zsidók,meg a liberálisok,meg a gyíkemberek,és így tökéletesen manipulálhatók az autokraták által.
Ha csak logikusan végiggondoljuk,máskülönben hogy tud 500 ember uralkodni és meglopni 8 milliót?
Csak úgy lehetséges,hogy a parlamentben ülők tökéletesen reprezentálják a magyar lakosságot.
Azért ilyen a vezetés,mert a magyar lakosság is ilyen...
Két eltérő problémakör a kérdés és magyarázata.
A kérdésre a válasz. Használják, eltérő mértékben. Marketinget mindig mindenki a saját céljai elérésére használ. Mindenben. Ez a szerepe. Az más kérdés, hogy a politikai marketing sokkal bonyolultabb, ezért nem mindig tudják, mit is kéne tenni. Ezért az egyes pártok eltérő mértékben, de még egy párt időben is eltérő mértékben alkalmazza.
Az értelmezés viszont arra irányul, hogy a kérdező szerint a párt dolga, hogy őt informálja cselekedeteiről, céljairól, és ezt nem teszi. Ez így igaz. Nem teszi, mert csak annyiban érdeke, hogy a kérdező rá szavazzon. Ezt pedig gyakran nem a széleskörű információtömeggel, hanem könnyen megérthető megtévesztéssel sokkal eredményesebben lehet megtenni. Egy piaci reklámra akkor figyelek, ha érdekel, vagy előzőleg megtévesztettek, és elhitették velem, ha nem figyelek, rosszul járok. Ugyanez a helyzet a politikai reklámmal is. A tömegeket lebutították tönkretett, rosszul működő iskolarendszerrel. E tömeg jó része elhiszi, hogy a párt ok igazat mondanak. Azt mondja ugyan, hogy hazudnak, de mégis azt teszi, amit mondanak. Ez már a marketing egy magasabb szintje. A kérdező igénye akkor teljesül, ha azt kikényszeríti. Mindig mindenki a saját érdeke szerint jár el, csak ezt még mindig nem hiszik el az emberek, azt hiszik, ha sírnak, bárki is figyel rá. Igen, figyel, ha az az érdeke, hogy ezzel megtévessze a siránkozót. Ha nem így lenne, a siránkozó már nem tenné ezt, mert történt közben vele olyan, amitől nem siránkozik.
Tehát a konklúzió: majd ha nagy tömegek észreveszik, hogy át vannak verve, akkor kitalálják, mit lehet ilyenkor tenni, aztán azt meg is teszik, akkor változni fognak a körülmények. Addig pedig nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!