Az hogy Lengyelországban jár a pendolino vonat, Magyarországon pedig még hasonló sincs az Orbán eredménytelenségét mutatja?
Ha a lengyeleknek futotta egy TGV szintű vasútra, pedig valahol ők is csóró keleti ország, akkor egyenesen szégyen hogy Mo-on még nem épült ilyen vasút.
Nézzétek:
https://www.youtube.com/watch?v=k8fLxI0N8rU
Xtractor: A SZUPERVONAT, ami lenyomja a Porsche 911-est - Pendolino, the polish supertrain
De buszgyártásban is megelőznek minket! Olvastam egy cikket hogy az EU-s pályázatok buszbeszerzésre is felhasználhatók, legalábbis a lengyeleknél felhasználják, így a helyi volánok le tudják cserélni a régi koszvadt buszaikat. A solaris a lengyel gyártó pedig ontja a buszokat. Széles Gábor meg csak álmodozik erről.
Mi a véleményetek? Egy baloldali társaság fel tudná lendíteni hazánkat?
Nézzétek meg ezt is:
https://www.youtube.com/watch?v=lp7gSO6WP1E
Itt Medgyessy elmondja hogy egy hajszálon(60%-os államadósság plafon kellett hozzá, az ő idejében 61%-volt) múlott hogy bevezesse az eurót, de ez azért maradt el mert megpuccsolták. Remélem ha jövőre visszajönnek akkor elfelejtik gyurcsányt minden formában. Még azt is elmondja hogy Horn Gyulát is többször meg akarták puccsolni, de mivel ő pártelnök is volt ezért kordában tudta tartani az ellenlábasait.
Nekem ebből az jön le hogy olyan jelöltet kell állítaniuk aki MSZP elnök is egyben, és akkor stabil lenne a kormányzás.
Bár mondjuk az első Orbán kormány nem volt rossz, ha maradtak volna 02'-06' között akkor is valószínűleg valamelyest fejlődési pályára állt volna az ország.
De ez a mostani tragédia, nem tudom 8 év kihagyás után miért ilyen gyatrán teljesítenek? Szerintetek mi ennek az oka?
TGV? Ugyan már, hol van ez a TGV-től??? Olvass már utána.
Magyarországon volt egy banda, akik hatalmuk alatt egyre több vasútvonalat szüntettek meg, szedtek fel - mert az útépítésben láttak bizniszt. Amit ők elhanyagoltak, tönkretettek, azt kell most helyrehozni. A lengyeleknél bizonyára nem volt ilyen banda.
Lengyelország négyzetkilométerben, lakosságszámban is többszöröse Magyarországnak.Ebből adódóan több a nagyváros, amit érdemes összekötni gyorsvasúttal, ugyanis megtérül.
A nagysebességű villamos vasúti vontatás nagyon kényelmes, nagyon környezetbarát.Viszont iszonyatos költségekbe kerül az infrastruktúra kiépítése.
Magyarországon bőven elég lenne, hogy minden fővonal 160 km/h-val járható lenne.Esetleg 1-2 vonalon 200 km/h.Egy ekkora országnak teljesen felesleges gyorsabb vasút, nem érné meg.
Az osztrákoknál sincs 300 km/h-val járható pálya.Egyetlenegy vonal, a Westbahn, aminek bizonyos szakaszain 230-val megy a Railjet.A többi fővonalukon 160/km.Mivel Ausztria sem nagy, teljesen felesleges lenne olyan pályasebesség, mint ami Franciaországban vagy Kínában van.
Kettes. Kár logikus választ adni, aki arról beszél hogy a baloldal lendíti fel az országot, az még azt is ráfogná a kormányra hogy nem elég kék az ég.
De a másik csodálatos dolog, hogy a kérdező milyen hamar képez átmenetet a gyorsvasút és a kormányszidás és végül egy kis MSZP történelem után arról, hogy kinek is kéne lennie az MSZP elnökének. Ez aztán a nem semmi.
"De ez a mostani tragédia, nem tudom 8 év kihagyás után miért ilyen gyatrán teljesítenek? Szerintetek mi ennek az oka?"
Azért, mert neked nem jöttek be a számításaid, ne a mindenkori kormányt okold!
Tanulj meg helyezkedni, és ne csak a sültgalambot várd a szádba.
Magyarország mostani méretei nem indokolják a szupergyors vasutakat, vagy az országot behálózó belföldi légiközlekedést. (bár az utóbbi elérhető, de nem olcsó)
Fizess be annyi adót egy hónapban, hogy legalább egy jegykezelő fizetését elérje, és akkor beszélhetünk.
Addig meg ne követelőzz, hanem tegyél is a változásokért, és ne csak a szavazófülkékben X-elgess!
Nem, ez leginkább azt mutatja, hogy a MÁV egy elmaradott csökevény.
Sok mocskosságért lehet okolni a mostani kormányt, de igazából a gazdaságirányító kulcsembereik kihozzák a maxot, amit ebből az országból lehet: ez a kocsi ennyit tud, el kell fogadni.
Mikromenedzselni persze lehetne jobban, pl. a hazai buszgyártást, építőipart és hasonló ágazatokat, de nagy általánosságban a mostaninál jobb fellendülést akkor sem tudnánk produkálni, ha maga Jézus Krisztus lenne a nemzetgazdasági miniszterünk.
Megjegyzem, az euróról talán nem baj, hogy lemaradtunk, mert lehet, hogy úgy döltünk volna be, mint a görögök. Meg amúgy az EKB is szépen kiszórja az adófizetők pénzét Volkswagen, Siemens meg BMW részvényekre - ironikusan fogalmazva az MNB-ben legalább magyar kézbe áramlik a közvagyon jellegét elvesztő pénz, úgy meg a németeket támogatnánk.
Orbán márpedig megváltozott az első kormányzásához képest! Olvassátok el ezt a cikket, nagyon tanulságos!
A 24.hu-n is fenn van a cikk, hogy ne csak egy névtelen blogot linkeljek:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!